دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار پاکسازی فایل های اضافی در مک MacCleanse

MacCleanse نرم افزاری است که نسخه جدید آن اخیرا از شرکت koingosw عرضه شده است . نرم افزار MacCleanse محصولی است که در نتیجه هزاران ساعات تحقیق و توسعه طراحی شده است . این نرم افزار به عنوان یک اسکنر قدرتمند می تواند تمام گوشه و شکاف های سیستم را اسکن کرده و فایل های به درد نخوری که فضای زیادی از هارد دیسک را اشغال می کند را پیدا و حذف کند . نرم افزار های موجود در MacCleanse به درستی حذف , ذخیره سازی و موارد اضافه شده و دیگر منابع  موجود را با کشیدن و انداختن به سطل زباله می توانید با تمام فایل های نصب شده همراه آن نرم افزار به راحتی حذف کرده و از باقی ماندن فایل های بی مورد در سیستمتان جلوگیری کنید . کاربرانی که از این نرم افزار استفاده می کنند حریم خصوصیشان حفظ شده و عملکرد کامپیوترشان با حذف فایل های اضافی افزایش می یابد . اگر هم شما با پیشرفته ترین و پیچیده ترین الگوریتم های امنیت در صنعت سروکار داشته باشید , MacCleanse به نگهداری از پاک شدن آن اطلاعات و حفاظت از آن ها  شما را تضمین می کند . شما در این نرم افزار قادر خواهید بود تمام نتایج اسکن شده برای پاک سازی را مشاهده و در صورت نیاز از پاک شدن برخی از موارد مهم و حیاتی جلوگیری کنید .

دانلود نرم افزار پاکسازی و حذف فایل های اضافی در مک MacCleanse

قابلیت های نرم افزار MacCleanse :

– امکان پاک کردن نرم افزار و وب , cookies, caches, logs

– قابلیت حذف فابل های بی مورد برای صرفه جویی در فضای هارد دیسک

– امکان فعال یا غیر فعال کردن محافظ صفحه نمایش ، پلاگین مرورگر وب، پانل اولویت، آیتم های ورود و پلاگین سیستم با این نرم افزار

– امکان شناسایی و کپی کردن فایل های مورد نیاز قبل از پاکسازی

– یافت و بازگردانی فایل هایی که به اشتباه در گذشته حذف شده است

MacCleanse