دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ACDSee 18 مدیریت حرفه ای عکس ها

نرم افزار ACDSee 18 یک ابزار همه کاره برای مشاهده تصاویر ، ادیت و مدیریت تمامی عکس های موجود شما می باشد . با استفاده از ابزار های قدرتمند ACDSee 18 می توانید ه دسته بندی عکس های خود بپردازید و این عمل را سریع تر از هر نرم افزار دیگری انجام دهید . ACDSee 18 می تواند اندازه تصاویر را بصورت هوشمند تغییر دهد و آن ها را برای اشتراک در شبکه های اجتماعی آماده نماید . همچنین می تواند تصاویر مختلف با فرمت های مختلف را بصورت دسته ای به فرمت مورد علاقه شما تبدیل کند . در نسخه جدید این نرم افزار قابلبت قرار دادن تصاویر در SeeDrive ( سرویس فضای ابری شرکت ACD System ) قرار داده شده که با استفاده از ثبت نام می توانید  2 گیگابایت فضای رایگان دریافت نمایید . ( توجه داشته باشید که اگر تنها دارای سریال اورجینال هستید می توانید از این قابلیت استفاده نمایید در غیر اینصورت لایسنس شما توسط نرم افزار قطع خواهد شد ) .

از دیگر قابلیت های جدید نرم افزار ACDSee 18 می توان به انتشار 2 نسخه 32 و 64 بیتی اشاره نمود که می تواند برای کاربران بسیار کاربردی باشد .

اولین نسخه نرم افزار ACDSee در سال 1994 عرضه شد زمانی که نرم افزار قدرتمندی در زمینه مدیریت عکس ها وجود نداشت ACDSee توانست با انتشار این نرم افزار نبض بازار را در دست بگیرد .

حال با گذشت 10 سال از انتشار اولین نسخه این شرکت اقدام به انتشار نسخه 18 پرداخته که می تواند از نظر امکانات و کارایی قابل قبول باشد .

ویژگی های نرم افزار ACDSee 18 :

– دارای ابزار های مختلف جهت ویرایش تصویر

– پشتیبانی از 99 درصد فرمت های گرافیکی

– تغییر دسته ای فرمت ، سایز ، اندازه و نام تصاویر

– دارای 2 نسخه 32 و 64 بیتی

– دارای ادیتور جداگانه باری ادیت های سطحی بر روی عکس

تصاویری از محیط نرم افزار ACDSee 18

 دانلود نرم افزار ACDSee 18 مدیریت حرفه ای عکس ها

ACDSee.18.2.www.Download.ir

سیستم عامل مورد نیاز : تمامی نسخه های ویندوز

دانلود نرم افزار ACDSee 18 مدیریت حرفه ای عکس ها از دانلود فارسی با لینک مستقیم

  • 4 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *