دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

نرم افزار Auslogics File Recovery Professional v9.5.0 ویندوز

Auslogics File Recovery

برای سیستم عامل ویندوز می باشد . نرم افزار Auslogics File Recovery بسیار موثر و استفاده آن برای تمامی کاربران آسان می باشد . در برخی از سیستم ها ممکن است بر اثر ویروس ها و … فایل شما پاک شده باشد با

نرم افزار Auslogics File Recovery

میتوانید اسناد حذف شده ای را که به فرمت های موسیقی ، عکس ،برنامه های کاربردی ، ویدیو را بازیابی کند . با استفاده از این نرم افزار اگر فایلی از روی فلش مموری و یا رم موبایل خود پاک شده است قادر به بازیابی آن می باشید . در این نرم افزار انعطاف پذیری بالایی وجود دارد که میتوانید با توجه به تنظیمات دلخواه زمان بازیابی بازیابی را به حداقل برسانید میتوانید در این نرم افزار محدودیت هایی برای بازیابی فایل ایجاد کنید دسترسی به درایو های کامپیوتری و انتخاب و بازگرانی فایلی که در درایو ها را می باشد دارا است .

 

نام: Auslogics File Recovery
شرکت سازنده: Auslogics
ورژن: v9.5.0
نسخه: Professional
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
رمز فایل: www,download.ir

به روز رسانی :

1398/06/21نسخه v9.1.0 اضافه شد.
  • 10 replies
    1. پوریا says:

      برای ریکاوری شماره تماس هام کدوم نرم افزار ریکاوری رو دانلود کنم؟ سیستم عامل آندروید. یه بکاپ هم روی رم گرفته بودم که اونم پاک شده!!

      پاسخ دادن
    2. m says:

      اقا خواهشا یکی یه جواب درست وصحیح بهم بده:من گوشییم نوکیا c2 و تمامی شماره تلفن هام که حدود2000 تا بود چه از روی سیم کارت و چه از روی گوشی پاک شد خواهشا یکی یه نرم افزار ریکاوری درست بهم معرفی کنه اکثر اون هایی که توی اینترنت ان ریکاوری از روی سیم کارت با بدبختی زیاد است . خواهشا هر کسی اگر چیزی می دونه بگه خیلی به کمک احتیاج دارم.

      پاسخ دادن
          • Navid Sheybani says:

            متاسفانه امکان بازگردوندن کانتکت ها توسط نرم افزار های ریکاوری وجود نداره مگر اینکه بکاپ گرفته باشید قبلا چون سیستم سیمبین و جاوا بسیار قدیمی هست و نرم افزار های ریکاوری گوشی برای اندروید و یا آی او اس به تازگی عرضه شدن .

            پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *