دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Autodesk HSMWorks Ultimate 2023.1 (x64) نسخه ویندوز

HSMWorks

یک پلاگین قدرتمند ماشینکاری برای نرم افزار SolidWorks می باشد که به تازگی توسط کمپانی مشهور Autodesk برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . شرکت اتودسک پیشرو در تولید نرم افزار طراحی 3D برای ساخت بازی ، منابع طبیعی ، تولید ، مهندسی ، ساخت و ساز و زیرساخت های مدنی می باشد که جدیدا نرم افزار HSMWorks را در نسخه R1.40226 منتشر کرده است . این نرم افزار به طور کامل راه حل CAM یکپارچه برای SOLIDWORKS می باشد و به شما این امکان را می دهد تا با سرعت و مولد در عرض چند دقیقه با استفاده از ابزار گردشی آن آشنا شوید . این پلاگین قدرتمند و منحصر بفرد را می توایند به پلاگین های دیجیتال خود اضافه کنید .

[spacer height=”20px”]

نرم افزار HSMWorks اجازه می دهد تا شما به حفظ associativity کامل بین مدل نرم افزار SolidWorks و ماشینکاری بپردازید . تغییرات طراحی در مدل CAD به طور خودکار در داده های Downstream مانند نقاشی و toolpaths به روز شده می باشد . چند پشتیبانی / چند هسته سرعت نسل toolpath بر روی سخت افزار پشتیبانی می شود . سرور CAM توزیع حداکثر قدرت محاسباتی خود را با استفاده از رایانه های شخصی آماده به کار در شبکه محلی به منظور کاهش toolpath زمان محاسبه است .

HSMWorks.Screenshot

[spacer height=”20px”]

ویژگی های نرم افزار Autodesk HSMWorks :

  • – associativity کامل با مدل SOLIDWORKS
  • – معماری مدرن
  • – پاکسازی تطبیقی : این استراتژی بهره برداری پیشرفته فراهم می کند . کارآمد ، با حجم بالا حذف مواد با استفاده از ابزار تعامل ثابت و مسیرهای برش بهینه شده است .
  • – دارای ویرایشگر قدرتمند ( HSMWorks Edit ) : امکان استفاده از چند کد خاص CNC توابع ، از جمله خط شماره / renumbering ، دامنه یاب XYZ . ویژگی های یک لینک DNC برای قابل اعتماد RS-232 ارتباط با انواع کنترل CNC
  • –  امکان استفاده از آخرین فن آوری های ایستگاه های کاری برای رسیدن به عملکرد برتر ، به ویژه هنگامی که کار بر روی طرح های بزرگ و یا پیچیده است
نام: HSMWorks
شرکت سازنده: Autodesk
تاریخ انتشار: 2022
ورژن: v2023.1
نسخه: x64
آپدیت: 11 مرداد 1401
زبان: انگلیسی
پلتفرم: ویندوز
منتشر کننده: Autodesk
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/05/11 نسخه Autodesk HSMWorks Ultimate 2023.1 (x64) اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *