دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Autoruns v14.10 مدیریت شروع ویندوز

Autoruns

بهترین نرم افزار برای افزایش سرعت و بهینه سازی ویندوز و سیستم شما است. نرم افزار Autoruns نرم افزاری قدرتمند است برای نشان دادن برنامه ها , دستگاه ها و پورت هایی که در سیستم شما باز است.شما میتوانید نرم افزارهایی که در سیستم شما باز است را ببینید و آنها را کنترل و بوت کنید.شما میتوانید کلیدهای رجیستری را نیز تحت نظر بگیرید.  Autoruns فراتر از سایر برنامه های شروع خودکار است. گزینه Autoruns ‘Hide Signed Microsoft Entries’ به شما کمک می کند تصاویر مربوط به شروع خودکار شخص ثالث را که به سیستم شما اضافه شده اند بزرگنمایی کنید و همچنین از مشاهده تصاویر شروع خودکار پیکربندی شده برای سایر حساب های پیکربندی شده در سیستم پشتیبانی می کند. همچنین در بسته بارگیری یک معادل خط فرمان وجود دارد که می تواند در قالب CSV ، Autorunsc تولید شود. برای غیرفعال کردن ورود خودکار ، کادر تأیید آن را بردارید. برای حذف ورودی پیکربندی شروع خودکار ، از دکمه حذف گزینه منو یا نوار ابزار استفاده کنید.
منوی Options شامل چندین گزینه فیلتر کردن صفحه نمایش است ، مانند فقط نمایش ورودی های غیر ویندوز ، و همچنین دسترسی به کادر گفتگوی گزینه های اسکن که از آنجا می توانید تأیید امضا و ویروس Total hash و ارسال فایل را فعال کنید. برای مشاهده تصاویر شروع خودکار برای حساب های کاربری مختلف ، ورودی ها را در منوی کاربر انتخاب کنید.

  • ویژگی های نرم افزار Autoruns

  • – افزایش و بهینه سازی ویندوز شما
  • – کنترل نرم افزارهایی که در حال اجرا در سیستم شما است
  • – کنترل کلیدهای رجیستری
  • – تولید گزارش در فرمت CVS
  • – سازگار با تمامی نسخه های ویندوز
نام: Autoruns
حجم فایل: 2 مگابایت
تاریخ انتشار: 2023
ورژن: v14.10
نسخه: 32 و 64 بیتی
آپدیت: 14 دی 1402
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1402/10/14 نسخه Autoruns v14.10 اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *