دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار CoolUtils Total Image Converter v8.2.0.226

CoolUtils Total Image Converter

نرم افزاری کاربردی به منظور تغییر و تبدیل فرمت عکس است که در ذیل نرم افزارهای کاربردی و روزمره دسته بندی می شود. با استفاده از این نرم افزار و رابط کاربری آسان کاربران زیادی از نرم افزار مربوطه برای مبدل فرمت های تصاویر استفاده میکنند . فرمت های تصاویر JPG, GIF, BMP, PBM, PGM, PCX, PNG, PPM, TGA, TIF, WMF, EMF توسط نرم افزار پشتیبانی میشود . با استفاده از نرم افزار میتوانید ویرایش کامل عکس قبل از تبدیل فرمت را به صورت دلخواه انجام دهید . چرخش تصاویر ، تغییر اندازه ، تغییر حجم و … توسط نرم افزار قادر به انجام می باشد . فراخوانی تصاویر توسط نرم افزار به صورت کلی توسط نرم افزار پشتیبانی میشود و میتوان تمامی فرمت های تصاویر پشتیبانی شده را به صورت مستقیم مشاهده کنید . نمایش تمامی اطلاعات مربوط به تصاویر در هر بخش از نرم افزار برای اطمینان کاربر از انتخاب تصاویر قابل رویت می باشد لازم به ذکر است نرم افزار ارائه شده مناسب برای سیستم عامل ویندوز می باشد.

ویژگی نرم افزار CoolUtils Total Image Converter:

– محیط کاربری آسان

– ویرایش تصاویر

– نمایش کامل اطلاعات تصاویر

– تبدیل فرمت تصاویر با چند کلیک ساده

– پشتیبانی از زبان های English, Spanish, German, French, Russian, Dutch, Swedish, Italian, Portuguese, Czech, Japanese, Chinese, Korean

– پشتیبانی از ویندوزهای Xp , 7 , 8

– مناسب برای سیستم عامل 32 و 64 بیتی

نام: CoolUtils Total Image Converter
حجم فایل: 62 مگابایت
شرکت سازنده: CoolUtils
تاریخ انتشار: 2020
ورژن: v8.2.0.226
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir
فایل راهنما: دارد

به روز رسانی :

1399/06/27 نسخه CoolUtils Total Image Converter v8.2.0.226 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *