دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار CyberLink ColorDirector Ultra v11.0.2031.0

CyberLink ColorDirector

یک نرم افزار برای ویرایش فایل های تصویری و ویدئویی می باشد .بهبود رنگ بندی و تصاویر یکی از مهمترین ابزارها برای تاثیرگذاری بیشتر بر روی مخاطبین می باشد. رنگبندی و تصحیح رنگ قسمت بسیار مهمی برای کارگردانان و تدوین گران سینما می باشد.

Cyberlink ColorDirector نرم افزاری بسیار مناسب برای تصحیح رنگ بندی تصاویر و جان بخشیدن به آنها می باشد . نرم افزار Cyberlink ColorDirector ابزاری حرفه ای برای تنظیم روشنایی، تونالیته و افزایش و زیبا سازی رنگ ها در خود به همراه دارد . تمام ابزار حرفه ای که برای زیبا سازی تصاویر و فیلم هایتان از تنظیم رنگ ها تا افزایش کیفیت فایل های ویدیویی تارا می توانید با ColorDirector بر روی دسکتاپ خود به همراه داشته باشید.

Cyberlink ColorDirector با پشتیبانی از فرمت UltraHD 4K و بسیاری از فرمت های معروف ویدیویی دیگر می توانید تمامی فایل های تصویری خود را ویرایش نمایید . همچنین نرم افزار ColorDirector این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ویدیو های ویرایش شده ی خود را به یوتیوب آپلود نمایید.

 

  • ویژگی های نرم افزار CyberLink ColorDirector

  • بهبود پشتیبانی از LUT
  • پشتیبانی از ویدیو های 360 درجه
  • کاهش نویز خودکار
  • دارا بودن فیلم های پیش فرض داخلی
  • پشتیبانی از فریم های با نرخ بالا
نام: CyberLink ColorDirector
حجم فایل: 178 مگابایت
شرکت سازنده: CyberLink
تاریخ انتشار: 2023
ورژن: v11.0.2031.0
آپدیت: 28 شهریور 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/06/28 نسخه CyberLink ColorDirector Ultra v11.0.2031.0 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *