دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار CyberLink PowerRecover بازیابی و ذخیره اطلاعات

نرم افزار CyberLink PowerRecover بازیابی و ذخیره اطلاعات ، ابزاری قدرتمند که می توانید به کمک آن هر کامپیوتر مبتنی بر ویندوز را که دچار خرابی سیستم سخت افزاری شده است را بازگردانید . در نرم افزار CyberLink PowerRecover می توانید نسخه پشتیبان خود را بر روی یک دیسک و یا دیسک های دیجیتال چند منظوره همراه با شبکه های مبتنی بر صرفه جویی در تهیه پشتیبان و یا گرفتن پشتیبان خود انجام دهید . بعضی اوقات برای همه ی کاربران پیش آمده است که فایل های دیسک سخت پارتیشن ها با مشکل مواجه شوند ، که با استفاده از نرم افزار CyberLink PowerRecover می توانید فایل های خراب سیستم را شناسایی کنید و با ابزار های پیشرفته عملیات بکاپ گرفتن را انجام دهید . این نرم افزار از تهدیدات نهان کل از جمله ویروس ها ، کرم ها و تروجان ها به سیستم شما جلوگیری می کند و شما می توانید پشتیبان گیری هارد دیسک و یا هر قسمت خاص از هارد دیسک خود را انجام دهید و فایل سیستم پشتیبان گیری یکی دیگر از ویژگی های عالی نرم افزار CyberLink PowerRecover می باشد .

 

 

ویژگی های نرم افزار CyberLink PowerRecover :

ذخیره به طیف گسترده ای از دستگاه های ذخیره سازی مانند HD DVD , DVD , CD , USB drive , External HDD , Memory card و SD, CF, MMC , Floppy Drive , ZIP Drive , FireWare Drive Video and Photo tools
– قابلیت بازگرداندن سیستم خود بعد از سخت افزار

– جلوگیری از ورود ویروس ها ، کرم ها و تروجان ها

فشرده سازی پشتیبان گیری

– بازیابی داده های تصویر فایل در هر فرمت

مدیریت دیسک و دیسک های سخت با نرم افزار

فرمت هارد دیسک

پاک کردن دیسک های نوری

اضافه کردن رمز عبور در پشتیبان گیری به منظور افزایش امنیت ویدئو و عکس

–  بازگرداندن پارتیشن و هارد دیسک

انجام پشتیبان گیری کامل و یا افزایشی

 

تصویری از محیط نرم افزار

دانلود نرم افزار CyberLink PowerRecover بازیابی و ذخیره اطلاعات
دانلود نرم افزار CyberLink PowerRecover بازیابی و ذخیره اطلاعات
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *