دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Freemake Audio Converter مبدل فایل های صوتی

نرم افزار Freemake Audio Converter نرم افزار جدید و رایگان تبدیل فایل های صوتی به فرمت های رایج صوتی دیگر است که می توان با استفاده از آن فایل های صوتی و موسیقی را برای استفاده بهتر بر روی پلیرهای Mp3 و دستگاه های موبایل آماده کرد . نرم افزار Freemake Audio Converter از بیش از 40 فرمت صوتی پشتیبانی می کند (MP3, WMA, WAV, FLAC, AAC, M4A, OGG, AMR, AC3, AIFF, M4R) و تقریبا گوش دادن به هر فایل صوتی را بر روی دستگاه های iPod، Zune، Coby و SanDisc و خیلی دستگاه های دیگر ممکن می سازد . نرم افزار Freemake Audio Converter فایل های موسیقی را برای استفاده بهتر بر روی محصولات شرکت Apple، به فرمت M4A تبدیل می کند . همچنین برای رفاه حال کاربران سیستم عامل iOS می تواند فایل های فرمت شده را به طور مستقیم به آرشیو موسیقی iTunes منتقل کند . Freemake Audio Converter برای هر فرمت صوتی دارای چند نوع تنظیمات از پیش تعیین شده است و کاربران حرفه ای می توانند bitrate, audio channels و sample rate فایل صوتی خود را شخصی سازی کنند . نرم افزار Freemake Audio Converter توانایی جداسازی فایل صوتی از یک فایل تصویری (DVD, MP4, AVI, MPEG, H.264, MKV, DIVX, MOV, WMV, VOB, 3GP, RM, QT, FLV و …) را دارد . همچنین کاربران می توانند به طور همزمان فرمت چندین فایل صوتی را تغییر دهند، تنها کافیست که از گزینه ی batch mode نرم افزار استفاده کنند . همچنین نرم افزار Freemake Audio Converter به کاربران این اجازه را می دهد تا چندین فایل صوتی خود را تبدیل به یک فایل صوتی واحد تبدیل نمایند . Freemake Audio Converter کاملا رایگان است و در برنامه هیچ گونه تبلیغاتی وجود ندارد.

 

تصویری از محیط نرم افزار Freemake Audio Converter :

 دانلود نرم افزار Freemake Audio Converter مبدل فایل های صوتی

 

ویژگی های نرم افزار Freemake Audio Converter : 

– پشتیبانی از فرمت های MP3, WMA, WAV, FLAC, AAC, M4A, OGG و …

– قابلیت جداسازی فایل صوتی از فایل تصویری و پشتیبانی از فرمت های تصویری  AVI, MPEG, H.264, MKV, DIVX, MOV, WMV, VOB, 3GP, RM, QT, FLV , MP4 و …

– قابلیت تبدیل فایل های تصویری به صورت مستقیم به iPod , iPad , iPhone یا iTunes

– قابلیت یکی کردن چندین فایل صوتی به یک فایل

– و …

 

دانلود نرم افزار Freemake Audio Converter مبدل فایل های صوتی با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *