دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار مدیریت دوربین مداربسته Go1984 Ultimate v5.8.0.2

نرم افزار Go1984 Ultimate مدیریت دوربین مداربسته ، یک نرم افزار قدرتمند برای نظارت تصویری حرفه ای و بدون مشکل با قابلیت ضبط کردن صحنه های گرفته شده در دورین های مدار بسته می باشد . محدوده عملکرد go1984 VMS شامل همه چیز برای نظارت تصویری حرفه ای مورد نیاز است . امروزه بیشتر شرکت ها ، اورگان ها ، کارخانه ها و یا فروشگاه به نوعی از دوربین مدار بسته برای نظارت از اموال خود و همچنین کنترل کارمندان خود استفاده می کنند که نرم افزار Go1984 Ultimate می تواند ابزار بسیار مناسبی برای این افراد باشد و خیلی راحت در این نرم افزار دوربین مدار بسته ی خود را مدیریت کنند . نرم افزار Go1984 Ultimate به عنوان یک اصطلاح سیستم ترکیبی ، دوربین می باشد که می توانید دوربین های مدار بسته شبکه های دیجیتال و همچنین منابع ویدئویی آنالوگ از طریق افزارهای تبدیل کننده ویدئو پردازش کار را انجام دهید . شرکت هایی با تکنولوژی ویدئویی آنالوگ موجود در نتیجه قادر به دنیای دیجیتال پیوستن یک تغییر هوشمند “و در حال حاضر به ادغام سخت افزار موجود است . بنابراین نرم افزار Go1984 Ultimate سهم مهمی در حمایت از سرمایه گذاری دارد .

 

ویژگی های نرم افزار Go1984 Ultimate :

– دارای مانیتورینگ زنده

– کنترل از راه دور با شبکه و اینترنت

– کنترل دوربین های PTZ

– زمانبندی برای ضبط اتوماتیک

– عملکرد زنگ هشدار (صوتی، از طریق پست الکترونیکی و یا صدای تماس از طریق ISDN)

– ضبط (تایمر کنترل ، حرکت باعث یا دائم)

پشتیبانی از سخت افزار بسیاری از تولید کنندگان سخت افزار که به خوبی شناخته شده اند مانند : Axis , Sony , Allnet , Panasonic , Mobotix , Bosch , Siemens , Basler , Sanyo , Intellinet

 

Go1984 Ultimate

به روز رسانی :

1395/04/14 نسخه جدید اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *