دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Magisto Video Editor & Maker 4.8.15236 برای اندروید

Magisto Video Editor & Maker نرم افزاری است که نسخه جدید ان برای دستگاه های هوشمند با سیستم عامل اندروید اخیرا عرضه شده است . این نرم افزارر به طور اتوماتیک عکس ها و ویدئو کلیپ های شما را به فیلم های ویرایش شده عالی همرا با موسیقی ها و گرافیک های زیبایی که به دست شما انتخاب شده در عرض چند دقیق تبدیل می کند . بهتر از همه ی ویژگی های این نرم افزار , دانلود رایگان آن از سایت دانلود فارسی است . این نرم افزار دارای 65 میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد و برجسته ترین انتخاب ویراستاران در 130 کشور جهان بر اساس آمار های گوگل است . Magisto Video Editor & Maker علاوه بر گوگل پلی در  سی ان ان ، تک کرانچ ، مشیبل ، سیمی ، VentureBeat ، GIGAOM ، The Next Web , فوربس و CNET نیز از جمله بهترین نرم افزار های ویرایش ویدئو حساب می شود . برای استفاده کردن از نرم افزار Magisto Video Editor & Maker شما به هیچ اطلاعاتی درباره ویرایش , عکس و فیلم نیاز ندارید زیرا محیط آسان این نرم افزار به افراد تازه وارد بدون هیچ نوع دانش قبلی هم امکان ویرایش ویدئو و عکس را می دهد .

دانلود نرم افزار Magisto Video Editor & Maker برای اندروید

قابلیت های نرم افزار Magisto Video Editor & Maker :

–  اشتراک گذاشتن یک کارت تبریک به صورت ویدیو تولد و یا روکش خاطرات فیلم تولد مورد علاقه خود را با استفاده از سبک ویرایش رنگارنگ فیلم تولد

– دارای سبک ویرایش مناسب برای گرفتن عکس و فیلم کودک

– دارای سبک ویرایش ویدیو عروسی و تبدیل عکس های عروسی خام و فیلم عروسی به فیلم عروسی زیبا و درجه یک

–  ایجاد خودکار فیلم های زیبا از عکس ها و فیلم های شما

–  تبدیل عکس های خود به شاهکارهای فیلم ، در چند دقیقه

Magisto Video Editor & Maker

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *