دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آنتی ویروس کوئیک هیل Quick Heal Total Security 17.00 (10.0.1.50)

نرم افزار Quick Heal Total Security كوییک هیل، با ظاهری كاربر پسند، محافظت كاملی را در برابر تهدیدات اينترنتی فراهم می كند . اين برنامه برای شما یک تجربه امن و مطمئن است هنگامی كه شما در حال دیدن سایت، بانکداری الكترونیكی، خرید آنلاین، چت و بازیهای آنلاین هستيد . پس از نصب، آن به عنوان سپر در برابر ویروس ها، کرمها، تروجان ها ، spywares و سایر تهدیدات مخرب قرار می گيرد . این سرویس همچنین حفاظت در برابر ویروس های جدید و ناشناخته با استفاده از تكنولوژی انحصاری DNAScan كوییک هيل، وب سایت های مخرب را مسدود و مانع از رسیدن هرزنامه به ایمیلهای شما می شود . اینترنت سكيیريتی كوییک هيل، از منابع بسیار كم استفاده می كند و حفاظت را بدون کند کردن کامپیوتر، افزایش می دهد . با ارزان شدن قیمت حافظه های فلش استفاده از این حافظه ها در بین کاربران افزایش یافته است، امروزه دیگر در کیف هر کودک مدرسه ایی نیز میتوان یکی از این حافظه های فلش را پیدا کرد . این حافظه ها به صورت های مختلفی مثل کارت های حافظه، کول دیسک، حافظه های داخلی Mp3 Player ها و … مورد استفاده قرار میگیرد، که کاربرد های مختلفی در بین کاربران پیدا کرده است که مهمترین قابلیت این حافظه های حجم مناسب آنها جهت انتقال اطلاعات میباشد .

Quick_Heal_Total_Security_Multi-Device-789x294

ویژگی های نرم افزار Quick Heal Total Security :

AntiVirus

ويروس‌ها(viruses)، كرم‌ها(worms) و تروجان‌ها(trojans) به صورت اتوماتیک شناسايی كرده و از بین میبرد. از فايلهای شما محافظت مي‌كند . همچنين آلودگی ها را از الصاق‌های(attachments) ايميل و دانلودهای اينترنتی بصورت خودكار اسكن و پاكسازی می كند .

 

AntiSpyware

قبل از اينكه جاسوس‌افزارها(spywares) بر روی كامپيوتر شما نصب شود از ورود آن جلوگيری می كند . از طريق شناسایی و پاكسازی اسپای ویرها و مسدودسازی فعاليتهای سارقان اطلاعات خصوصی از حریم خصوصی شما بصورت خودكار محافظت می كند .

 

Firewall

فایروال 3.0 كوییک هيل آگنیتوم اجازه دسترسی هكرها و سارقان اطلاعات به كامپیوتر شما را قفل می كند . محافظت جامعی را در برابر حملات شناخته‌شده و ناشناخته، تحت شبكه داخلی و خارجی را برای شما فراهم میسازد.

 

Anti-Rootkit

Rootkit‌ها(روتكيتها) را بطور پيشگيرانه از طريق انجام اسكن عميق سيستم شناسایی و پاكسازی می كند. پروسس‌های در حال اجرا، رجيستری و فايل های سيستمی را از هر نوع فعاليت مشكوک روتكيت كه در سيستم مخفی نگه داشته شده است، اسكن می نمايند .

 

AntiMalware

انجین جدید پيشرفته اسكن مخربها(Malware)، رجيستری، فايلها و فولدرها را با سرعت فوق‌العاده زياد اسكن می كند و به طور جامع جاسوس افزارها(Spyware)، تبیلغ افزارها(Adware)، نرم‌افزارها كلاهبرداری و سرقت(Roguewares)، شماره گيرنده ها(Dialer)، ريسک افزارها(Riskware) و بسياری ديگر كه پتانسيل خطر در سيستم شما دارند را شناسایی و پاكسازی می كند.

 

AntiSpam

از ورود نامه‌های الكترونيكی ناخواسته (ايميلهای Spam)، ميل‌های حمله كننده سايتها قلابی -شبيه سايتهای رسمی كه اطلاعات بانكی و یا پسورد و یا اطلاعات خصوصی را میدزدند-(Phishing)، ايميلهای تبليغاتی ناخواسته (junk mails) و ایميلهای مبتذل ناخواسته (porn mails)، را قبل از اينكه به صندوق ورودی (inbox) شما برسد جلوگيری می كند.

 

AntiPhishing

همه سايتهايی را كه به آن وارد می شويد را از لحاظ فعاليت های كلاهبردارانه به صورت خودكار اسكن می كند و شما را در برابر هر حمله فيشينگ (سايتهای كلاهبردارنه‌ای كه شبيه سايت های رسمی در جهت سرقت اطلاعات وجود دارند) در پيمايش سايتهای اينترنتی محافظت می كند .

 

Entertainment Mode

فعاليت ها را در همه مدلهای كوییک هيل به سرعت متوقف می كند و لود سيستم را كاهش می دهد كه باعث می شود فعاليتهایی نظير بازي های كامپيوتری يا تماشای فیلم و یا سخنرانی بی وقفه بدون كاهش امنیت کامپیوتر انجام شود.

 

Autorun Protection

Malware هايي كه با بهره برداری از ويژگی Autorun ابزار برداشتنی (removable) منتشر می شوند، افزايش می يابند و درايوهای USB (memory, flash, وhard قابل حمل ) حامل Malware های Autorun مي شوند. Autorun Protection ويژگی جديد كوییک هيل است كه از سيستم ما در برابر چنين Malware هايی با از كار انداختن ويژگی Autorun  محافظت می كند.

 

Browsing Protection

ويژگی Browsing Protection ، از کامپیوتر شما در برابر تهديدات وب سايت هاي مخرب محافظت می کند.

 

Self Protection

Self Protection یکی از ویژگی های جدیدی است که از فایل ها ، پوشه ها ، تنظیمات و مدخل رجیستری علیه فعالیت های مخرب، و همچنین جاسوسی ، از كوييك هيل حفاظت می كند.

 

Emergency CD

شما می توانيد يک CD اورژانسی قابل راه‌اندازی (Emergency Bootable CD) با توجه به ويندوز خود بسازيد كه به شما در ويروسيابی فايلهای بوت ويندوز كمك می كند. همه درايوها حتی پارتيشن‌ های NTFS را اسكن و پاكسازی می كند . اين ويژگی در ويروس‌كشی كامپيوترهايی كه به شدت آلوده شده‌‌اند و ويروس‌هايی كه نمی توان آنها را از داخل ويندوز از بين برد (مثل فايلهای سيستمی ويندوز كه در حال اجرا هستند و آلوده شده‌اند) كمك شايانی به كاربران می نمايد .

 

Native Boot Scan

شما می توانيد اسكن خالص(Native Scanning) را در كامپيوتر خود در راه‌اندازی بعدی برنامه‌ريزی كنيد كه همه درايوها را در زمان بوت قبل از اينكه ويندوز به صورت كامل بارگذاری گردد اسكن و پاكسازی خواهد كرد. اين ويژگی پيشرفته در شناسايی و نابودسازی حتی روتكيت‌های زيرک (cunning rootkits)، جاسوس افزارها(spywares)، تروجانهايی با اهداف خاص و وقايع‌نگارهای مخفی (loggers) به شما كمک خواهد كرد .

 

DNAScan Technology

سرعت تشخيص بالا

حفاظت خودكار از  worm های جديد ، trojan ها و botها

حفاظت كامل از ويروس های جديد

و …

 

Quick Heal Total Security

به روز رسانی :

1397/05/17 نسخه جدید اضافه شد.
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *