دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Wondershare DVD Creator v6.0.1.4 – Win/Mac

Wondershare DVD Creator نرم افزاری قدرتمند برای رایت انواع فایل ها بر روی دی وی دی است . شما می توانید با استفاده از Wondershare DVD Creator فیلم هایی که بر روی هارد دیسک خود دارید را به راحتی بر روی DVD نگه دارید . هر چیزی را که بخواهید تماشا کنید  Wondershare DVD Creator به راحتی این کار را برای شما انجام می دهد تنها کافیست فیلم های مورد علاقه خود را به درون نرم افزار Wondershare DVD Creator بکشید کیفیت آن را تنظیم کنید و با یک کلیک آن را بر روی DVD ذخیره سازی کنید . یا می توانید با استفاده از ویرایشگر قدرتمند داخل نرم افزار عکس ها، ویدیو ها و موزیک های خود را با یکدیگر ترکیب کنید و به صورت فیلم های خانگی و اسلاید شو تبدیل نمایید .

ویژگی های نرم افزار Wondershare DVD Creator :

دارای ویرایشگر قدرتمند داخلی که امکان Rotate و Crop کردن ویدیوها را به شما می دهد . تنظیم شفافیت و تنظیم نور و دیگر جلوه های ویژه برای بهتر شدن تجربه ی دیداری شما . ویرایشگر نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا عکس و نوشته را وارد ویدیو های خود نمایید و آنها را ویرایش کنید . همچنین می توانید فایل صوتی و موسیقی مورد علاقه خود را به داخل فیلم بچسبانید .

تنظیم کردن و شخصی سازی منوی DVD : دارای 40 منوی دی وی دی به صورت پیش فرض برای استفاده شما عزیزان در جهت زیباسازی فیلم های خود . شما می توانید منوهای مورد نظر خود را تنظیم و دکمه ها و کارآیی آن ها را شخصی سازی کنید . همچنین می توانید بر روی منوی دی وی دی خود عکس و موسیقی نیز اضافه نمایید .

پشتیبانی از فرمت های دیسک DVD–5 and DVD–9; DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD+R DL, DVD-R DL, DVD-RAM

امکان تماشای فیلم خود پس از ویرایش با استفاده از پخش کننده داخلی نرم افزار

نام: Wondershare DVD Creator
حجم فایل: 65.1 مگابایت
شرکت سازنده: dvdcreator
ورژن: v6.0.1.4
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe - dmg
پلتفرم: ویندوز - مک
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1398/10/01نسخه v6.0.1.4 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *