دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Wondershare Photo Recovery 3.03

بازیابی تصاویر و نرم افزارهایی که برای این مورد ساخته می شوند امروزه به یکی از رایج ترین دسته ها در نرم افزارهای رایانه ای تبدیل شده اند و بسیاری از شرکت های رایانه ای در ساخت این گونه نرم افزارها با یکدیگر رقابت می کنند و البته شرکت هایی هم که از قبل نرم افزارهای بازیابی تولید نموده اند سعی می کنند تا با ارائه نسخه ای مختص بازیابی تصاویر به افزایش کاربرانشان کمک کنند . در این مطلب قصد معرفی نرم افزار دیگری را با نام Wondershare Photo Recovery داریم که توانایی بازیابی تصاویر را به صورت کاملا پیشرفته داراست . این ابزار که با انواع حافظه ها نظیر هارد دیسک ها ، فلش دیسک ها و حافظه های جانبی دیگر آشنایی دارد، علاوه بر این که می تواند تصاویر از دست رفته را بازیابی کند توانایی برگرداندن موزیک ها و ویدئوها را هم دارد.

نرم افزار Wondershare Photo Recovery با سرعت بالا و تنها در سه مرحله اساسی دیسک یا همان درایو انتخابی را شروع به اسکن کرده و پس از یک اسکن سریع کلیه فایل های چند رسانه ای و جند فرمت رایج دیگر را بازیابی خواهد کرد . رابط کاربری این نسخه هم نسبت به نسخه قبل بسیار جذاب تر و کاربر پسندتر شده است به طوری که علاوه بر این جذابیت دسترسی به گزینه های مختلف نرم افزار بسیار ساده تر شده است .

 

Wondershare Photo Recovery

ویژگی های نرم افزار Wondershare Photo Recovery :

– واسط کاربری جدید و البته کاربرپسند

– سرعت بالا در اسکن حافظه ی انتخابی

– سازگار با انواع حافظه ها نظیر هارددیسک ، فلش دیسک ها و …

– امکان شناسایی و بازبابی تصاویر از داخل دوربین های دیجیتالی

– امکان بازیابی تصاویر ، موزیک ها و ویدئو

– بازیابی تنها در سه مرحله ساده

– حجم بسیار مناسب و نصب سریع و آسان

– سازگار با تقریبا تمامی فرمت های رایج

– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

– و …

Wondershare Photo Recovery

به روز رسانی :

1394/07/25