دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار حفظ و برقراری امنیت رایانه Zemana AntiLogger v2.70.204.312

 نرم افزار Zemana AntiLogger حفظ و برقراری امنیت رایانه حتما شما هم از آپدیت آنتی ویروس های خود خسته شده اید و به دنبال یک آنتی ویروس قدرتمند می باشید که هم  امنیت سیستم شما را تامین نماید و هم نیاز به آپدیت نداشته باشید . نرم افزاری که قصد معرفی آن را داریم می تواند این نیاز شما را برآورده کند . Zemana AntiLogger نام نرم افزاری است که شما می توانید با کمک آن امنیت سیستم خود را در برابر ویروس ها ، بد افزار ها و حملات و تهدید های مختلف تضمین نمایید . نسخه جدید نرم افزار Zemana AntiLogger ، بهترین و قدرتمندترین راه برای حفاظت از سیستم شما در برابر حملات مخرب است .این برنامه هیچ تکیه ای بر بروزرسانی نسخه ویروسها و اسکن فایلها به روش سنتی توسط آنتی ویروس ها را ندارد . فناوری منحصر به فرد نرم افزار Zemana AntiLogger به گونه ای تعبیه شده است که وقتی اجرا می شود هر گونه مخربی را از روی سیستم شما حذف و فعالیت آن را تعطیل می نماید ؛ قبل از اینکه اجازه بدهد تا  اطلاعات هویتی شما سرقت شود و یا صدمه ای به سیستم شما وارد نماید . در نصب بعضی از آنتی ویروس ها کاهش سرعت سیستم به واضح دیده می شود . اما با نصب این نرم افزار بسیار جالب این مشکل خود را هم می توانید بر طرف نمایید .

ویژگی های کلیدی نرم افزار Zemana AntiLogger :

– بدون نیاز به شناسائی امضای جدید ویروس

– بدون نیاز به دانستن و یا تشخیص امضاء مخرب ها

– بدون نیاز به انتظار برای به روز رسانی از آزمایشگاه ویروس

– بدون نیاز به اسکن فایل

– جلوگیری از سرقت اطلاعات از طریق ارتباط امن (HTTPS / SSL)

– بدون پائین آوردن سرعت کامپیوتر شما

– نصب و استفاده آسان

– به نحو احسنت اجرا می شود و برخلاف محصولات مشابه که نیاز به پردازش و حافظه زیادی دارند، Zemana AntiLogger عملا نیازش صفر است.

– حفاظت از اطلاعات شما در ایمیل ها و سرویس های پیام فوری

– حفاظت از نام لیست کلیدهای فشرده شده برای رمز عبور

– حفاظت از تمامی تصاویر روی صفحه نمایش

Zemana AntiLogger

به روز رسانی :

1395/12/24 نسخه جدید اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *