دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

آخرین نسخه نرم افزار Chrome Beta برای اندروید

نرم افزار Chrome Beta برای اندروید یکی از قدرتمندترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای مرورگر اینترنت می باشد . شرکت سازنده نرم افزار کروم شرکت گوگل می باشد که به تازگی نسخه اندرویدی آن را منتشر کرده است. امنیت کاربر در نرم افزار Chrome Beta  اولین نگاه از شرکت سازنده بوده ولازم به ذکر است سرعت گشت و گذار در اینترنت بدون افت سرعت همراه می باشد. شما میتوانید در نرم افزار Chrome Beta از افزونه ها و تب ها جدید به همراه بوک مارک ها استفاده کنید . دانلود از این مرورگر توسط دانلود منیجر خود نرم افزار همراه بوده که امکان قطع و از سرگیری دانلود را به کاربر میدهد .

نرم افزار مرورگر کروم از تمامی رمزهای عبور و پسوردهای شخصی و امنیتی شما محافظت کرده و از خطرات احتمالي SpyWare ها جلوگیری می کند, همچنین شما می توانید از طریق آن همزمان با هم چندین صفحه وب را بدون پایین آمدن سرعت باز نمایید. نرم افزار مرورگر کروم مناسب تمامی سیستم های اندروید 4.1 به بالا می باشد. امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار را در اختیارتان قرار داده ایم, امیدواریم که از دانلود آن لذت ببرید.

 

ویژگی های نرم افزار Chrome Beta :

– امنیت بالا

– شبیه ساز نسخه ویندوز

– محافظت از پسوردهای شخصی

– باز کردن چند صفحه همزمان با هم

– استفاده از تب جدید

– استفاده از بوک مارک ها

– قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید

– پشتیبانی از  اندروید 4.1 به بالا

Preview the latest features: Try out the newest features.Sometimes these may be a little rough around the edges. Give early feedback: Let us know what you think and help make Chrome for Android a better browser.You can install Chrome Beta alongside your current version of Chrome for Android. Chrome Beta will request additional permissions when using Chrome Sync for the first time.

به روز رسانی :

1394/8/09
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *