دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نوحه و روضه ماه محرم 91 و 92 از مداحان معروف

فرارسیدن ماه محرم را بر تمام شیعیان جهان تسلیت عرض می نماییم، به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم برای تمامی شما کاربران محترم سایت مجموعه کاملی از عناوین مربوط به این ماه را تهیه کرده ایم، این عناوین عبارتند از: جدیدترین و کاملترین مجموعه نوحه و روضه بصورت صوتی و تصویری منتخب سال 91 – 92  از مداحان محبوب اهل بیت، ادعیه، مناجات و زیارات، زنگ موبایل، تصاویر پس زمینه به مناسبت ماه محرم، اس ام اس های ماه محرم و توضیحاتی به مناسبت این ماه عزیز برای شما آماده کرده ایم، امیدواریم از دانلود این مجموعه لذت ببرید.

 

توضیحاتی درباره این مجموعه :

مجموعه کامل مراسمات ویژه ماه محرم بصورت صوتی و تصویری از مداحان اهل بیت  : حاج منصور ارضی، حاج سعید حدادیان، حاج محمود کریمی، حاج حمید علیمی، حاج عبدالرضا هلالی، کربلایی جواد مقدم، حاج محمدرضا طاهری، کربلایی سیب سرخی، سید مجید بنی فاطمه، حاج مهدی اکبری، باسم کربلایی، حاج حسن خلج، نذار قطری، حاج مهدی مختاری، کربلایی نریمان پناهی، حاج سلیم موذن زاده، حاج مهدی سلحشور و حاج محمد باقر منصوری می باشند .

این مجموعه دارای ادعیه، مناجات و زیارات، زنگ های تلفن همراه، تعدادی تصاویر با کیفیت به مناسبت ماه محرم و همچنین تعدادی اس ام اس بصورت فایل PDF برای تمامی شما کاربران محترم قرار گرفته شده است .

 

توضیحاتی در مورد ماه محرم و اعمال شب اول محرم :

همانطور که می دانید ماه محرم یکی از نخستین ماه های تقویم قمری به حساب می آید، این ماه به دلیل شهید شدن حسین ابن علی سید شهدا (ع) و یاران وفادارش، نابودی دولت بنی عباس و به اسارت گرفتن خاندان حسین (ع) و واقعه کربلا، مسلمانان این ماه را یکی از ماه های حرام می دانند، در شب اول ماه محرم مستحب است طبق آیین کتاب مفاتیح الجنان تمامی مسلمانان روزه بگیرند و نماز به نیت روز اول ماه محرم بخوانند و پس از پایان، شب را احیاء بگیرند و در آخر نیایش و دعا را انجام دهند.

نماز شب اول محرم به 3 صورت انجام می شود :

ا- صد رکعت نماز کامل بخوانند و در هر رکعت حمد و توحید خوانده شود .

2- دو ركعت نماز به نیت شب اول محرم که در ركعت اوّل حمد و انعام و در رکعت دوم حمد و يَّس .

3 – نماز روز اول محرم دو رکعت می باشد که در هر رکعت باید بعد از سوره حمد یازده مرتبه سوره توحید خوانده شود .

در روایت آمده است هر کس در این ماه اعمال شب اول ماه محرم را انجام دهد مانند این است که تمام سال کارهای نیک و خیر انجام داده و جایش همیشه در بهشت است، در ماه محرم و روز تاسوعا و عاشورا به دلیل به قتل رسیدن اباعبدالله حسین و ابالفضل العباس و خاندانشان تمامی مسلمانان به عزاداری می پردازند، این ماه، ماه عزا و گریه و غم است.

امام رضا (ع) فرمود : (هرکس که عاشورا روز مصیبت و اندوه و گریه‌اش باشد، خداوند روز قیامت را روز شادمانی و سرور او قرار خواهد داد)

 

تصاویری به مناسبت ماه محرم :

1-www.Download.ir3-www.Download.ir5-www.Download.ir6-www.Download.ir7-www.Download.ir8-www.Download.ir9-www.Download.ir10-www.Download.ir11-www.Download.ir12-www.Download.ir13-www.Download.ir18-www.Download.ir35-www.Download.ir50-www.Download.ir48-www.Download.ir47-www.Download.ir37-www.Download.ir17-www.Download.ir

کلیپ های مداحی :

[jwplayer mediaid=”79670″]

[jwplayer mediaid=”79672″]

[jwplayer mediaid=”79676″]

[jwplayer mediaid=”79680″]

[jwplayer mediaid=”79683″]

سایت مرتبط : دانلود فارسی

پکیج کامل این مجموعه را با بسته بندی نفیس می توانید از فروشگاه دانلود فارسی خریداری کرده و پس از دریافت درب منزل و یا محل کارتان وجه آن را به مامور پست پرداخت نمایید . برای خرید بر روی لینک زیر کلیک کنید

تعداد دیسک : 5 دی وی دی

قیمت : 9000 تومان

خرید و یا دانلود نوحه و روضه صوتی و تصویری ماه محرم 91 و 92 از مداحان معروف با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *