دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Hungry Shark Evolution v9.6.0

Hungry Shark Evolution

کوسه گرسنه یکی از بازی های بسیار زیبا و پرطرفدار سیستم های اندروید و آی او اس می باشد. شناگران مراقب باشید ! کوسه گرسنه برگشته است ، گرسنه تر از همیشه . تجربه زندگی به عنوان یک کوسه را تجربه کنید و در مقاطع حساس زنده بمانید و به کوسه بزرگ سفیدی تبدیل کنید . در دریایی پر از آبزیان و موجودات مختلف از جمله انسان . تغذیه از موجودات دریا ، شناگران ، لاک پشت ها و ماهیگیران به رشد شما کمک بسزایی می کند . در دریا باید با کوسه های مهاجم دیگر ، زیر دریایی ها و موجودات عجیب و غریب موجود در اعماق دریا مقابله کنید .

بازی Hungry Shark Evolution

با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 4.1 به بالا و iOS 7.0 به بالا می باشد. امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های بازی کوسه گرسنه را در اختیارتان قرار داده ایم. امیدواریم که از دانلود بازی Hungry Shark Evolution لذت ببرید.

  • تغیرات نسخه v9.6.0 :
  • ENTER SHARKNAROK, THE VIKING SHARK
    Unleash your viking rage with Sharknarok, the mythological shark! Release lighting storms onto your enemies and summon magical axes to defeat your foes and claim the final victory
نام: Hungry Shark Evolution
حجم فایل: 123 مگابایت
شرکت سازنده: Ubisoft Entertainment
ورژن: v9.6.0
آپدیت: 26 مهر 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: apk
پلتفرم: اندروید و ای او اس
سبک بازی: آرکید - اکشن
مناسب برای گروه سنی: 16 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 4.1 به بالا و iOS 7.0 به بالا

به روز رسانی :

1401/07/26 نسخه v9.6.0 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *