دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه آماده افتر افکت Videohive Pixelate Noise Slideshow 9819412

After Effects یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای جلوه های ویژه و Motion Graphics است که در بسیاری از پروژه های سینمایی استفاده می شود و در حال حاضر اولین گزینه کارگردانان سینما به شمار می آید . جلوه های ویژه در افتر افکت این اجازه را به کاربران می دهد تا تصاویر متحرک , 2 بعدی و 3 بعدی را با بسیاری از ابزارهای در اختیارشان خلق کنند همچنین Motion Graphics به طرح های گرافیکی متحرک گفته می شود که در زمینه های تبلیغات ، تیزرهای تلوزیونی ، تیتراژ فیلم و از همه مهمتر تیزر برنامه های تلوزیون به کار می رود .

Pixelate Noise Slideshow این امکان را به شما می دهد تا به راحتی کسب و کار و صنعت مورد نظرتان را به صورت یک کلیپ تبلیغاتی درآورده و تنها با یک کلیک خروجی مد نظرتان را تحویل گیرید . برای آنکه بتوانید با این پروژه آماده کار کنید اصلا به دانش زیادی در مورد کار با افترافکت نیاز نیست حتی اگر هنگام کار با مشکل روبرو شدید می توانید به فایل PDF که در فایل ها قرار دارد مراجعه کرده و راه حل مورد نظر را بیابید . این پروژه برای اسلایدهای تبلیغی و تریلرها مناسب است اما می توان در سایر زمینه ها از جمله نمایش اسلاید , آلبوم عکس , تیزرهای سریالی و بسیاری از موارد دیگر به کار برد .

Videohive.Pixelate.Noise.Slideshow.9819412.www.Download.ir

ویژگی های پروژه آماده افتر افکت Videohive Pixelate Noise Slideshow 9819412 :

– رزولوشن Full HD (1920×1080)

– کنترل رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– 33 جایگاه برای قرار دادن عکس

– امکان نوشتن متن

– استفاده از فونت Bender

– دارای فایل راهنما

– سازگار با CS5, CS5.5, CS6, CC, CC 2014

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *