دانلود مجموعه motionVFX – mRays 2K – 60 realistic rays elements

motionVFX – mmRays

مجموعه ای شامل 60 افکت اشعه نور با کیفیت 2K ( کیفیت کلیپ های ۲K حدودا ۲ برابر HD در سایز ۲۰۴۸×۱۱۵۲ است ) می باشد . با این سمپل ها پس از فیلم برداری می توانید به فیلم خود افکت نور بدهید .  پک motionVFX – mmRays 2K Collection با نرم افزار های زیادی از جمله After Effects Templates ، Apple Motion Templates ، Adobe Premiere ، FCPX ، Adobe Premiere ، Nuke Smoke و نرم افزار های مشابه کار می کند . این افکت ها در حدی طبیعی هستند که می توان گفت با پرتو نور خورشید تفاوتی ندارند .

ویژگی های سمپل های  پک motionVFX – mmRays 2K Collection :

– کیفیت بالای کلیپ ها ( ۲K )

– قابل استفاده در اکثر برنامه ها

– قابلیت کشیدن و رها کردن ( Drag & Drop ) کلیپ ها در نرم افزار ها

– فرمت ویدیو ها بر اساس فرمت رایج MOV ارائه شده است

 تصاویری از سمپل های mRays

دانلود پک motionVFX - mRays 2K Collection سمپل های عنصر گرد و غبار

motionVFX-mRays-Collection-2.www.download.ir

motionVFX-mRays-Collection-3.www.download.ir

motionVFX-mRays-Collection-4.www.download.ir

دانلود پک motionVFX – mRays 2K Collection سمپل های اشعه نور با لینک مستقیم از دانلود فارسی

نام: motionVFX - mRays 2K
شرکت سازنده: motionVFX
  • 13 replies
    1. حمید پناهی says:

      مدیر محترم سایت دانلود فارسی، سلام علیکم.
      زمان زیادی هست که بیشتر محصولات رو داخل فروشگاه قرار دادید، اگه امکان دارد برای دانلود هم قرار بدید. این طوری کاربرانی که امکان دانلود در حجم بالا برایشان فراهم است، مجبور می‌شوند که برای دانلود محصول مورد نظرشان به سایت‌های دیگر مراجعه کنند، که این خودش باعث کم شدن کاربران و پایین آمدن رتبه سایت می‌شود. یکی از مزیت‌های سایت دانلود فارسی این بود که فایل‌های حجیم را در سایت برای دانلود قرار می‌داد، تا افرادی که امکان دانلود را نداشتند، محصول مورد نظرشان را از سایت خریداری کنند. که این روش واقعاً روش درست و هوشمندانه‌ای بود. مورد دیگر که اتفاق می‌افتاد این بود که تعدادی از سایت‌های دیگر که کارشان کپی کردن بود از سایت دانلود فارسی مطلب مورد نظر را کپی کرده و در سایت خود قرار می‌دادند، چون حجم فایل‌ها زیاد بود مجبور بودند تا لینک سایت دانلود فارسی را در سایت خود درج کنند و چون فایل‌های دانلود شده پسورد داشتند باز هم مجبور بودند نام سایت دانلود فارسی را در زیر مطلب به عنوان پسورد فایل فشرده قرار دهند. که این خود باعث می‌شد که کاربران به سایت دانلود فارسی مراجعه کنند (به علت مطلع شدن از سایت منبع به علت حجم زیاد فایل) و این امر خود باعث افزایش بازدید سایت دانلود فارسی و … میشد. متأسفانه مدتی است که سایت دانلود فارسی روش خود را تغییر داده و یقین دارم که این کار باعث کم شدن کاربران می‌شود. چرا که کاربر وقتی محصول مورد نظرش را در فروشگاه شما مشاهده کند، مجبور به جستجوی محصول در سایت‌های دیگر می‌شود که همان گونه که مطلع هستید در سایت‌های دیگر ابتدا قیمت‌ها شکسته شده و کاربر کم‌کم به سایت‌های تبدیل کننده لینک مستقیم و … راه میابد.من واقعاً نگران آینده سایت دانلود فارسی هستم. امیدوار هستم که مدیریت محترم سایت دانلود فارسی روش خود را تغییر دهد. دوستدار همیشگی شما (کاربر همیشگی سایت دانلود فارسی). خدانگهدار

      پاسخ دادن
      • Hossein Abolhassani says:

        سلام, ممنون از اطلاع رسانیتون, این موضوع را در جلسات مطرح خواهیم کرد
        با تشکر
        ما را هم در تلگرام دنبال کنید .

        پاسخ دادن
    2. behroez says:

      Ba Salam mikhastam be down am ba Che barnameh ie man mitonam in effect ra rooje film garaar bedam shoon ba afterefect emkan Esh nist ?

      Mamnon miesham rah na maie konid.
      Ba sepas

      پاسخ دادن
      • Navid Sheybani says:

        سلام با افترافکت نیز می توانید این افلت ها رو وارد کنید . همچنین توسط نرم افزار های دیگه مثل Ulead Video Studio , Edius و … می تونید ازشون استفاده کنید .

        پاسخ دادن
    3. sasa says:

      با سلام
      یک سوالی داشتم دوست عزیز خواهش می کنم پاسخ بدید.
      سایت های مانند شما که دانلود های حجیم قرار میدهند مانند 4 گیگ و … از چه اینترنتی و چگونه این حجم بالا را آپلود می کنید ؟!
      خیلی ممنو می شوم که پاسخ دهید.
      ممنون از سایت بسیار خوبتان

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *