دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن سریالی مرغ ربات 2013 Robot Chicken

Robot Chicken

نام انیمیشنی است آمریکایی که پخش آن از سال 2006 آغاز گردیده است و همچنان ادامه دارد . این مجموعه موفق شده است تا بحال سه جایزه امی را بدست آورد . مرغ ربات بر اساس تئاتری به همین نام ساخته شده است . ژانر این انیمیشن زیبا کمدی می باشد . هدف اصلی این انیمیشن به تمسخر گرفتن اتفاقات , افراد , مشاغل , شخصیتهای معروف , فیلمها و سریالهای خاطره انگیزر و .. می باشد . یکی از برترین برنامه ها ی این کارتن تمسخر و شوخی با فیلمهای درخشان تاریخ سینماست . فیلمهایی مثل پدرخوانده و جنگ ستارگان .یکی از ویژگی های بارز این مجموعه استفاده از ستارگان بزرگ در درون مجموعه است . در هر قسمت بیننده حضور چند فوق ستاره از مشاعل مختلف را شاهد است . بازیگران , ورزشکاران , خواندگان از میهمانان  ثابت این برنامه می باشند . اگر به دنبال سریالی هستید که اوقات مفرح و شادی را در کنار خوانواده طی کنید سایت دانلود فارسی دیدن این سریال کمدی را به شما توصیه می کند .

نام: Robot Chicken
تاریخ انتشار: 2013
کیفیت: 720P
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: mkv
کارگردان: Chris McKay - Kevin Shinick - Zeb Wells - Matthew Senreich
رمز فایل: www.download.ir
  • 7 replies
      • Nima says:

        سلام
        دوست عزیز متاسفانه امکان قرار دادن ادامه این انیمیشن بر روی سایت نیست .

        پاسخ دادن
    1. رضا says:

      خواهش میکنم همه قسمت ها رو از فصل اول تا فصلی که اومده قرار بدید. من خیلی دنبال این سریال هستم و نمیتونم از جای دیگه هم دانلود کنم. خواهش میکنم این رو هم به آرشیو بینظرتون اضافه کنید. واقعا ممنونم

      پاسخ دادن
    2. sajad says:

      خیلی با حال بود همین که معرفیش کردین خودش خیلیه.بسیار ممنون.

      اگه امکانش هست مثل این سریال رو باز هم بزارید.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *