دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Hulk Where Monsters Dwell 2016 با زیرنویس فارسی

Hulk Where Monsters Dwell 2016 نام انیمیشن سینمایی محصول استودیوی Marvel می باشد . داستان این انیمیشن در بیشتر قسمت ها ساده و خطی می باشد . یک فرد غریبه هالک را احضار می کند تا به کمک او بتواند حمله ی هیولاهای مختلف به شهر نیویورک را خنثی کند . این هیولاها همیشه به شکل هیولا نمی باشند با این حال یک پسر نوجوان در تله ی رویای خود فرو می رود و این رویاها به بدترین ترس های او تبدیل می شود . Strange معتقد است که هالک ممکنه ارتباطی با این پدیده داشته باشد . چرا که بارها پیش آمده هالک به یک باره تبدیل به بروس بنر در طول نبرد شده است . حالا یک ماجراجویی دیگر برای هالک و دوستان خود آغاز شده است افرادی شامل خون آشام شب , استرنج گرگینه , Manthing و ورژن زامبی Agent Sitwell او را در محافظت از شهر کمک می کنند .

دانلود کارتون Hulk Where Monsters Dwell 2016

سایر توضیحات : انیمیشن Hulk Where Monsters Dwell 2016 توسط استودیوی معروف مارول از روی کمیک های آن ساخته شده است . این اولین انیمیشن مارول می باشد که در آن دو شخصیت محبوب Hulk و Doctor Strange در کنار یکدیگر قرار دارند . طراحی شخصیت ها قابل قبول بوده و همگی به همان صورت که در کمیک می باشد طراحی شده اند . کارتون Hulk Where Monsters Dwell 2016 یکی دیگر از کارهای موفق مارول به شمار می رود که نمرات قابل قبولی نیز از منتقدین کسب کرد .

دانلود کارتون Hulk Where Monsters Dwell 2016

مشخصات انیمیشن سینمایی Hulk Where Monsters Dwell 2016 :

– ژانر : انیمیشن – ماجرایی – کمدی

– کارگردانان : Greg Tiernan , Conrad Vernon

– شرکت سازنده : Marvel Studioes

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2016

– مدت زمان : 89 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080p WEB-DL

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– پیوند : IMDB

Hulk Where Monsters Dwell 2016

به روز رسانی :

1396/3/30 - زیرنویس فارسی اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *