دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کارتون Sausage Party 2016

Sausage Party 2016 پارتی سوسیس ها نام انیمیشن سینمایی می باشد که توسط شرکت Annapurna Pictures ساخته شده است . یک عدد سوسیس بسیار کنجکاو می شود تا در مورد نحوه ی پیدایش خود تحقیق کند . محصولات در فروشگاه مواد غذایی Shopwell به گونه ای ساخته می شود تا زندگی خود را طبق کدی شاد داشته باشند تا زمانی که به فروش برسند و از فروشگاه خارج شوند و به هدفی بالاتر برسند . زمانی که فروشنده به سفری می رود سوسیسی به نام فرانک را به همراه دوستش Bun stranded تنها می گذارد . فرانک تصمیم می گیرد تا ماجراجویی خود را آغاز کرده و از یک طرف فروشگاه به سمت دیگر آن برود . ماموریت او در این مسیر کشف ماهیت خودش می باشد . آیا او می تواند حقیقت را برای کل فروشگاه افشا کند؟ و همراهان خود را به شورش علیه انسان ها تشویق کند؟

دانلود انیمیشن Sausage Party 2016

سایر توضیحات : انیمیشن سینمایی Sausage Party 2016 توسط Greg Tiernan و Conrad Vernon کارگردانی شده است . Kyle Hunter و Ariel Shaffir وظیفه نویسندگی آن را برعهده داشتند . Tiernan که پیش از این تجربه ساخت و کارگردانی 33 عنوان کارتونی را در کارنامه کاری خود داشته است جز اعضای دیپارتمان انیمیشن نیز به شمار می رود . هزینه ی ساخت این انیمیشن 19 ملیون دلار بوده است که در اولین هفته اکران خود در 12 آگوست 2016 توانست فروشی 34 میلیون دلاری داشته باشد . فروش کل آن تا این لحظه نیز 38 میلیون دلار بوده است . بازیگران هالیوودی زیادی در این انیمیشن زیبا به صداگذاری پرداخته اند که می توان به Seth Rogen , Kristen Wiig و Jonah Hill به عنوان بخشی از آنها اشاره کرد .

مشخصات انیمیشن سینمایی Sausage Party 2016 :

– ژانر : انیمیشن – ماجرایی – کمدی

– کارگردانان : Greg Tiernan , Conrad Vernon

– شرکت سازنده : Annapurna Pictures

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2016

– مدت زمان : 89 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p & 1080p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– پیوند : IMDB

Sausage Party 2016

به روز رسانی :

1395/08/01 کیفیت 720p & 1080p بلوری اضافه شد .