دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب اسرار مرگ استالین

کتاب اسرار مرگ استالین توسط عبدالرحمن آوتورخانوف تالیف شده است و در این کتاب گفته شده است که استالین در روز پنج مارس 1953 از دنیا رفت که منجر به بروز بحران در دفتر حزب سیاسی و در ‌‌نهایت به قدرت رسیدن نیکیتا خروشچف شد. دلیل مرگ استالین پس از 60 سال در گزارش 11 صفحه‌ای کالبدشکافی استالین اعلام شد که در این گزارش گفته شده، رهبر شوروی سابق به مرگ طبیعی و بر اثر خفگی در اثر سکته مغزی مرده است. گزارش مرگ وی تا تاریخ مارس 2013 در صندوقخانه آرشیو دولتی تاریخ اجتماعی و سیاسی روسیه نگهداری می‌شده است و طبق این گزارش، استالین بر اثر مرگ طبیعی از دنیا رفته است. در این گزارش، آمده که سکته‌ای که منجر به مرگ وی شده بود در روز یک مارس 1953 رخ داده بوده است و وی در شب قبل از سکته مواد الکلی مصرف کرده است. کالبدشکافی بر روی جسد رهبر شوروی سابق، یک روز پس از مرگ وی انجام شد. بر اساس این گزارش، استالین که 74 سال داشت، از فشار خون بسیار و تصلب سرخرگ‌ها در مغز و قلب رنج می‌برد و کبد وی بقدری چرب بود که در مرز سیروز قرار داشت. سکته در سمت چپ مغز استالین به همراه خونریزی معده باعث خفگی وی شده بود. روایت‌هایی متفاوت از کشته شدن استالین به دست پسرش، نیکلای خروشچف، یا محافظ شخصی‌اش نیز وجود دارد.

در کتاب اسرار مرگ استالین گفته شده است که در روز مشخص شده استالین از چند تن از اعضای کابینه ی سیاسی حزب کمونیست شوروی منجمله “خروشف” و بریا در خانه ی ویلایی خود در حومه ی مسکو دعوت به عمل آورد. کسی نمی داند چه صحبت هایی میان آنها ردوبدل شد ولی گفته می شود که این گفتگو تا ساعت 4 بامداد ادامه داشت. پس از اتمام جلسه، مقامات محل را ترک کرده و استالین نیز به اتاق خواب خود رفت. در روز بعد یعنی 1 مارس، استالین تا نزدیکای ظهر از اتاقش بیرون نیامد و حتی کسی را نیز صدا نزد. نگهبانان از این قضیه ابراز نگرانی کردند. بر اساس مقررات، نگهبانان بدون اجازه و فراخوان استالین، اجازه ی ورود به اتاق را نداشتند. سرانجام یکی از نگهبانان در ساعت 23 شب تصمیم گرفت وارد اتاق شود. استالین را دید که نقش زمین شده است. او زنده بود ولی نمی توانست سخنی به زبان بیاورد. نگهبانان سراسیمه وی را بر روی کاناپه گذاشته و فورا به آقای بریا تلفن کردند. بر اساس مقررات، بدون اجازه ی بریا، کسی اجازه ی تلفن زدن به پزشک را نداشت. مدت زیادی گذشت و از آقای بریا خبری نشد. اینجا سوال پیش می آید که او در این مدت چه کار مهمتری می توانست داشته باشد؟ آوتورخانوف از تالیف این کتاب در تلاش بوده تا با بررسی مدارک و ماخذ رسمی و غیر رسمی اثبات کند که مرگ «استالین» Иосиф Сталин طبیعی نبوده و بلکه از سوی توطئه گران به قتل رسیده است .

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : اسرار مرگ استالین

– نویسنده : عبدالرحمن آوتورخانوف

– ترجمه : دکتر عنایت الله رضا

– تعداد صفحه : 360

– فرمت : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب اسرار مرگ استالین

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *