دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب الکترونیک اصول بازی شطرنج Chess

کتاب اصول بازی شطرنج نوشته خلیل حسینی می باشد که در آن فراگیری اصول بازی شطرنج ارتقای سریع سطح توانایی از یک بازیکن مبتدی به یک بازیکن پیشرفته و حرفه ای را در پی داشته ودستیابی به مهارتهای فنی این بازی را میسر می گرداند؛ در غیر اینصورت یک بازیکن مبتدی برای اگاهی از این اصول و رسیدن به رتبه های بالاتر باید بازی های بیشماری را انجام دهد تا به اهمیت آنها پی ببرد . آموزش های حرفه ای شطرنج در واقع یک راه میانبر محسوب می شود که هر علاقه مندی را در مدت زمان کوتاه ی با مفاهیم اساسی و اصول اجتناب ناپذیر شطرنج آشنا می سازد.

از طرف دیگر ، بازیکنی که هنوز با این اصول و مفاهیم اساسی آشنا نگردیده باشد هیچگاه عصاره ی اصلی بازی را درک نکرده و آنچه که بازی خواهد کرد بیشتر گذراندن وقت است تا اجتماع تمرکز و تفکر منطقی. راجع به پیامدهای سازنده ی بازی شطرنج و تاثیرات آن بر عملکرد منطقی افراد در رده های سنی مختلف از کتابها و نوشته های مربوط بیشتر می توان کسب اطلاع نمود ، آنچه که در حال حاضر می توان اشاره نمود این است که تفاوت های بسیاری بین شطرنج عوام و شطرنج فنی وجود دارد که این مجموعه تلاش می کند گوشه ای از این تفاوت ها را جبران نماید. امیدواریم که از دانلود کتاب اصول بازی شطرنج لذت ببرید .

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : اصول بازی شطرنج

– نویسنده : خلیل حسینی

– تعداد صفحات : 37

– فرمت کتاب : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب اصول بازی شطرنج

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *