دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب سقوط اثر آلبر کامو

آلبر کامو ، زادهٔ ۷ نوامبر ۱۹۱۳، نویسنده، فیلسوف و روزنامه‌نگار الجزایری-فرانسوی‌تبار بود . او یکی از فلاسفهٔ بزرگ قرن بیستم و از جمله نویسندگان مشهور و خالق کتاب” بیگانه” است . کامو در سال ۱۹۵۷ به خاطر «آثار مهم ادبی که به روشنی به مشکلات وجدان بشری در عصر حاضر می‌پردازد» برندهٔ جایزهٔ نوبل ادبیات شد . آلبر کامو پس از رودیارد کیپلینگ جوان‌ترین برندهٔ جایزهٔ نوبل و همچنین نخستین نویسندهٔ زادهٔ قارهٔ آفریقا است که این عنوان را کسب کرده‌است . همچنین کامو در بین برندگان نوبل ادبیات، کمترین طول عمر را دارد و دو سال پس از بردن جایزهٔ نوبل در یک سانحهٔ تصادف درگذشت . با وجود اینکه کامو یکی از متفکران مکتب اگزیستانسیالیسم شناخته می‌شود او همواره این برچسب خاص را رد می‌کرد . در مصاحبه‌ای در سال ۱۹۴۵ کامو هرگونه همراهی با مکاتب ایدئولوژیک را تکذیب می‌کند و می‌گوید : «نه، من اگزیستانسیالیست نیستم . هم سارتر و هم من همیشه متعجب بوده‌ایم که چرا نام ما را پهلوی هم می‌گذارند» کامو در الجزایر تحت استعمار فرانسه متولد شد. او در دانشگاه الجزیره تحصیل کرد و تا پیش از آنکه در سال ۱۹۳۰ گرفتار بیماری سل شود دروازبان تیم فوتبال این دانشگاه بود . در سال ۱۹۴۹ پس از آنکه کامو از جنبش «شهروند جهانی» گری دیویس جدا شد یک اتحادیهٴ بین‌المللی را تاسیس کرد که آندره بروتون نیز یکی از اعضای آن بود . شکل‌گیری این گروه، به گفته خود کامو، بر اساس «محکوم کردن هر دو ایدئولوژی شکل گرفته در آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی» بود . او در کتاب انسان طاغی می‌نویسد که تمام عمر خود را صرف مبارزه با فلسفهٔ پوچ‌گرایی کرده‌است و عمیقاً به آزادی‌های فردی اعتقاد دارد . وی در ۴ ژانویه ۱۹۶۰ در گذشت .  مجموعه ای که برای دانلود در اختیار شما قرار دادیم شامل فایل PDF رُمان  “سقوط” به زبان انگلیسی و فارسی همراه با کتاب صوتی همین اثر به زبان فارسی می باشد . شما عزیزان اکنون می توانید این کتاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت نمایید . 

 

درباره ی کتاب :

کتاب سقوط اثر آلبر کامو، نویسندهٔ مشهور فرانسوی . این کتاب که نخست در سال ۱۹۵۶ منتشر شد، رمانی است فلسفی که از زبان ژان باتیست کلمانس (=یحیای تعمیددهندهٔ نداکننده) که وکیل بوده و اینک خود را «قاضی توبه‌کار» می‌خواند روایت می‌شود. او داستان زندگی‌اش را برای غریبه‌ای اعتراف می‌کند . ژان باتیست کلمانس در رستورانی به نام “مکزیکو سیتی” با غریبه ای – که در اصل خواننده کتاب است- آشنا میشود و داستان زندگی اش را برای او بازگو میکند . ژان باتیست تعریف میکند که وکیلی تراز اول در پاریس بوده و زندگی بسیار موفقی داشته است . اما شبی که در حال گذشتن از پلی در پاریس بوده، زنی را میبیند که بصورتی غیر عادی به لبه های پل نزدیک شده است . ژان باتیست با بی توجهی از کنار زن میگذرد . بعد از چند قدم، صدای برخورد شیئی با آب را میشنود، اما -برخلاف تمامی ارزشهایی که خود، ظاهراً، در طول اعترافاتش به آنها پایبندی نشان میدهد- هیج کاری نمی‌کند . این اتفاق بر زندگی موفق او -به عنوان وکیل- تاثیر بسزایی می گذارد . ژان پل سارتر فیلسوف اگزیستانسیالیست معاصر این رمان را «زیباترین و فهم‌ناشده‌ترین» کتاب کامو می‌خواند . کتاب به صورت مونولوگ دوم شخص نوشته شده است. این کتاب با ترجمهٔ فارسی شورانگیز فرخ چاپ شده است .  

 

 مشخصات کتاب :  

نویسنده کتاب :‌ آلبر کامو (Albert Camus)

نام کتاب :‌ سقوط (The Fall)

مترجم : شورانگیز فرخ

تاریخ انتشار :‌ 1956 میلادی

نام نشر : انتشازات نیلوفر

تعداد صفحات :‌ 130

مدت زمان : 4 ساعت و 28 دقیقه

نوع فایل :‌ PDF

 

 دانلود کتاب سقوط اثر آلبر کامو با لینک مستقیم از دانلود فارسی

  • 22 replies
    1. محمد says:

      برخلاف تمام تعریف هایی که از این کتاب شنیدم ، بسیار کتاب معمولی و حتی میتونم بگم رو به ضعیف بود/// بوف کور صادق هدایت خیلی خیلی بهتر از این کتاب بود….

      پاسخ دادن
      • Hossein Abolhassani says:

        سلام, بررسی می کنیم و در صورت موجود بودن پی دی اف واضح تر حتما جایگزین خواهیم کرد
        ما را هم در تلگرام دنبال کنید .

        پاسخ دادن
    2. رامین says:

      واقعا ممنون
      من صوتیش رو هم دانلود کردم رو سیستم هم نشسته ولی وقتی رمز رو میزنم باز نمیکنه!!!

      پاسخ دادن
    3. معین says:

      لینکش خرابه فکر کنم چون به صفحه اصلی هدایت میشم اگر ممکنه لینک رو تصحیح نمایید

      پاسخ دادن
    4. farzad says:

      سلام ببخشید میخواستم بدونم کتاب سقوط اثرالبرکامو رو به صورت صوتی با زبان انگلیسی دارید؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *