دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب سه ساعت با یک سکسولوژیست

کتاب سه ساعت با یک سکسولوژیست با سخنرانی دکتر مهرداد افتخار و نوشته گروه کاپوچینو تهیه شده است . گفتگو با دکتر افتخار به راه رفتن بر روی لبه تیغ می‌ماند . همان‌طور که ویرایش و تنظیم کتاب سه ساعت با یک سکسولوژیست یک سال پیش که پیشنهاد مصاحبه با دکتر افتخار در جلسه مجله مطرح شد، خیلی از اعضای تحریریه با این مصاحبه مخالفت کردند. شاید خیلی از ما ته دلمان از کشیده شدن به حاشیه ابتذال می‌ترسیدیم، شاید هم فکر می‌کردیم جامعه ما، حتی در اینترنت جنبه شنیدن چنین بحث‌هایی را ندارد.

یک سال از آن موقع می‌گذرد و خیلی چیزها عوض شده، اما مهم‌تر از آن خیلی چیزها عوض نشده است و ما پس از یکی دو جلسه بحث به این نتیجه رسیدیم که انجام این مصاحبه ضروری است. دکتر افتخار یکی از معدود افرادی‌ست که در ایران به مشکلات جنسی به شکل تخصصی می‌پردازد و در کلینیک سکسولوژی تهران وابسته به انستیتو روان‌پزشکی تهران کار می‌کند. گفتگوی ما بسیار صمیمانه و در فضایی دوستانه صورت گرفت، اما ترجیح دادیم به خاطر موضوع خاص مصاحبه، این گفتگو را به شکلی متفاوت از گفتگوهای معمول کاپوچینو ویرایش کنیم. امیدواریم که از دانلود کتاب سه ساعت با یک سکسولوژیست لذت ببرید .

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : سه ساعت با یک سکسولوژیست

– سخنران : دکتر مهرداد افتخار

– نویسنده : گروه کاپوچینو

– تنظیم : صنم دولتشاهی

– تعداد صفحات : 21

– فرمت کتاب : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب سه ساعت با یک سکسولوژیست

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *