دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب صوتی Sarneveshte Yek Ensan سرنوشت یک انسان

کتاب صوتی Sarneveshte Yek Ensan سرنوشت یک انسان نام یک کتاب ادبی است که توسط میخائیل شولوخف، نویسندهٔ اهل روسیه نوشته شده‌است. این کتاب یکی از آثار ادبی برجستهٔ جهان است.

قسمتی از کتاب صوتی Sarneveshte Yek Ensan :

«واقعا که بشر سرنوشت عجیبی دارد. مضحک این‌جاست که در آن لحظه کوچک‌ترین اثری از ترس در من وجود نداشت. به وی نگاه می‌کردم و در فکر لحظه ای که او مرا می‌کشت بودم. می‌خواستم بدانم که گلوله را به کدام نقطه از بدنم می‌زند؟ در قلبم یا در مغزم؟ مثل این که فرقی داشت بدانم گلوله لعنتی به کجای بدنم می‌خورد!»
«وقتی رنج‌هایی را که در خاک آلمان مجبور به تحمل آن‌ها بودیم به خاطر می‌آورم، هنگامی که دوستانم را که تا سرحد مرگ در اردوگاه شکنجه می‌شدند با یاد می‌آورم، احساس می‌کنم قلبم از جا کنده می‌شود و در گلویم گیر می‌کند و نفس کشیدن را بر من مشکل می‌سازد.»
«وقتی از آن‌جا بیرون می‌آمدم سرم گیج می‌رفت، چون در طی این دو سال حتی ماهیت انسانیت نیز از یادم رفته بود. در بازداشتگاه آلمان‌ها به ما آموخته بودند که بایستی همیشه گردنمان را به جلو بزرگ‌ترها خم کنیم. مدت‌ها صرف وقت نمودم تا این عادت زشت را از خود دور کردم.»
«این مردانی که موی سیاه خود را در جنگ سفید کرده‌اند تنها شب‌ها نمی‌گریند. آن‌ها روزها نیز می‌گریند. مهم این‌جاست که نباید قلب کوچک طفلی، با نظاره اشک های غیرارادی آنان، که گونه‌های مردانه‌شان را می‌سوزانند، جریحه دار گردد.»

توضیحات کتاب :

– نام فارسی کتاب : سرنوشت یک انسان

– نام انگلیسی کتاب : Sarneveshte Yek Ensan

– نویسنده : میخائیل شولوخف

– فرمت فایل : Mp3

– تعداد بخش ها : 3

  • 2 replies
    1. سمیرا says:

      چرا فایلای کتاب صوتی شما دانلود میشن ولی قابل پخش نیستن؟؟؟؟؟ اینهمه حجم نت من رفت اخه این چه کار زشتیه

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        فایل رو دانلود و تست کردیم، مشکلی نداشت. اگر برای اجحرای فایلها مشکلی دارید باید مشکل رو توضیح بدید تا بتونیم راهنماییتون کنیم . ضمنا کلا 20 مگابایت حجمشون هست.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *