دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب مرده خواران

کتاب مرده خواران داستانی است جذاب و حیرت آور از مایکل کرایتون خالق پارک ژوراسیک . کرایتون این رمان را با اقتباس از سفرنامه ابن فضلان به سرزمین اسلاوها در قرن چهارم هجری٬ و نیز افسانه کهن اروپایی بیوولف خلق کرده است. فیلم سیزدهمین سلحشور با بازی آنتونیو باندراس و عمر شریف بر پایه همین رمان ساخته شده است. احمد بن فضلان بن راشد بن حماد که در اوایل قرن چهارم هجری تصادفی به سرزمین های شمال اروپا (اسکاندیناوی) گام نهاده است. وی در این سفرنامه با دیدی عمیق و موشکافانه، بدون پیشداوری، به شرح زندگی مردمی می پردازد که تمدن آنها قرنها بعد حتی برای اروپاییان نیز ناشناخته و پر از رمز و راز بود. وی همچون انسان شناسی در قرن جدید زوایایی از روابط اجتماعی ساکنان اسکاندیناوی را تشریح می کند که نشانگر قدرت شناخت و دقت در ارزیابی اوست.

درباره زادگاه و تاریخ تولد ابن فضلان اطلاعی در دست نیست جز اینکه غیر عرب بوده و در آغاز غلام خلیفه المقتدر و احتمالا در سال 295 هجری در دربار خلیفه فردی مقتدر بوده است که خلیفه او را به عنوان سرپرست هیات اعزامی به بلغار برگزیده است هر چند که وی هیچگاه به بلغار نرسید ولی به سرزمینی سفر کرد که حاصل این سفر را در این کتاب می خوانید.این کتاب سفرنامه ای حیرت آور و مهیج است که لحظه ای نمی توانید آن را از خود دور کنید تا به پایان کتاب برسید.
داستان کتاب مرده خواران بر این قرار است که سرانجام به خانه روستایی رسیدیم. درون آن مردی جوان با قامتی رعنا را دیدم که بدنش عضو به عضو بریده شده بود. بدنش اینجا، بازویش آنجا و پایش در گوشه ای دیگر.خون فراوانی همچون آبگیری سطح زمین را پوشانده بود و بر روی دیوارها، بر سقف و همه جای اتاق به قدری خون دیده می شد که به نظر می رسید خانه را با خون رنگ آمیزی کرده اند، جسد زنی نیز دیده می شد که به همان ترتیب اعضای بدنش از هم جدا شده بودند. همچنین جسد پسر بچه ای حدود 2 ساله یا کمتر…

توضیحات کتاب :

– نام کتاب : مرده خواران

– نویسنده : مایکل کرایتون

– مترجم : اصغر اندرودی

– تعداد صفحه : 226

– فرمت کتاب : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب مرده خواران

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *