دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب گرامر برای مکالمه زبان انگلیسی

کتاب گرامر برای مکالمه زبان انگلیسی نوشته سعید عنایت پور می باشد . با پيشرفت سريع علم و تکنولوژی و از آنجا که در حال حاضر قسمت بسيار زيادی از کتابها و نشريات علمي و مطالب روی اينترنت به زبان انگليسي تهيه ميشوند و با توجه به نياز غير قابل انکار دانش آموزان، دانشجويان و محققين به زبان انگليسي، يادگيری اين زبان در بين زبانهای خارجی امری بديهی و اجتناب ناپذير می باشد. حتی اگر يادگيری کامل اين زبان غير ممکن باشد بسته به سطح نياز، هر شخص ميتواند تا حد لازم آنرا ياد بگيرد. به قول معروف، آب دريا را اگر نتوان کشيد، هم بقدر تشنگی بايد چشيد. اولين گام در جهت آموزش زبان، يادگيری گرامر ميباشد. خوشبختانه کتابهای بيشماری از جمله کتاب گرامر برای مکالمه زبان انگلیسی در زمينه زبان انگليسی و ساير زبانها در کشورما وجود دارد. نکته شايان ذکر در مورد اين جزوه اينست که مطالب از سطح بسيار ساده شروع شده وگرامر تا سطح بالايی آموزش داده ميشود لذا برای افراد مبتدی بسيار مناسب بوده و افرادی که قبلا انگليسی را به خوبی آموزش ديده اند ميتوانند از اين مطالب به عنوان يک مجموعه کامل گرد آوری شده جهت مرور آنچه از قبل ميدانند استفاده کنند.

وجه تمايز اين جزوه با ساير جزوات گرامر موجود اينست که روند کار به نحوی طراحی شده که در انتها، خواننده مبتدی به آسانی انگليسی را مکالمه کند و خواننده قويتر بهبود چشمگيری در مکالمه خود احساس نمايد. تفاوت ديگری که خواننده در حين مطالعه اين جزوه درخواهد يافت اينست که، به عنوان مثال آموزش زمانها که غالبا کار مشکلی ميباشد در اين جزوه به نحوی ارائه شده است که در چند مرحله در جاهای مختلف بيان شده تا باعث خستگی خواننده نشود. لذا دروسی مثل زمانها يا درس قيد، نه به طور تکراری بلکه با روندی پيشرفتی در چند مرحله در طول جزوه بيان شده اند. ساختار اصلی جزوه از موارد آموزش داده شده در آموزشگاههای زبان تهران گرفته شده است و در طول ساليان مواردی به آن توسط مولف اضافه شده است و اصلاحاتی توسط دوستان در آن انجام شده است. لازم به ذکر است، از آنجا که هيچ اثر انتشاراتي يا علمي بدون اشتباه نمی باشد در اين جزوه هم ممکن است مواردی از اشتباه به چشم بخورد که مولف از خوانندگان محترم استدعا دارد که اين موارد را به همراه نظرات ارزشمندتان به اطلاع وی برسانيد.

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : گرامر برای مکالمه زبان انگلیسی

– نویسنده : سعید عنایت پور

– تعداد صفحات : 185

– فرمت کتاب : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب گرامر برای مکالمه زبان انگلیسی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *