دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب David Copperfield

کتاب David Copperfield ، نام هشتمین رمان بزرگ و پرطرفدار نویسنده انگلیسی Charles Dickens می باشد ، که برای اولین بار در سال 1850 به چاپ رسیده است . Charles John Huffam Dickens متولد 7 فبریه 1812 یکی از بهترین رمان نویسان انگلستان می باشد ، که آثار او شامل جمعی از بهترین و محبوب ترین شخصیت های تخیلی دنیای ادبیات می باشد . در قرن بیستم دیکنز را نابغه دنیای ادبیات نامیدند و همچنین او را بهترین نویسنده دوران ویکتوریا لقب دادند . چارلز دیکنز در دوران فعالیت ادبی خود پانزده رمان و بیش از صد ها رمان کوتاه به چاپ رساند . داستان این کتاب در رابطه با زندگی David CopperField می باشد ، خواننده شاهد زندگی او را از دوران کودکی تا بلوغ می باشد ، او در سوفلوک انگلستان شش ماه بعد از فوت پدرش متولد می شود . دیوید سال های کودکی خود را با دوستان خود و مادر مهربان خود گذراند . هنگامی که او به سن هفت سالگی رسید ، مادرش با مردی به نام Edward Murdstone ازدواج کرد و این ازدواج زندگی او را برای همیشه تغییر داد . کتاب David Copperfield یکی از جذاب ترین رمان های چارلز دیکنز و دنیای ادبیات می باشد .

دانلود کتاب David Copperfield

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : دیوید کاپرفیلد

– نویسنده : Charles John Huffam Dickens

– مترجم : مسعود رجب نیا

– فرمت کتاب : PDF

  • 8 replies
    1. BijanBahmanin says:

      سلام ، این جا زدید خرید کتاب بعد جلوش زده دی وی دی من خرید کنم خود کتاب میاد یا دی وی دی ؟!

      پاسخ دادن
      • Saeed Safaee says:

        سلام داخل دی وی دی رایت و ارسال میشه .
        حجمی نداره کتاب دانلود هم می تونید کنید .

        پاسخ دادن
    2. ialA says:

      ببخشید منظورمو درست نرسوندم….
      منظورم این بود که پس رمانهایی که با فرمت apk وجود دارن چه فرقی با pdf دارن؟؟
      مثلا من یه رمان با فرمت apk خوندم که میتونستم راحت اندازه قلم رو تغییر بدم….از طرفی هم یه رمان دیگه رو با فرمت pdf همونطور که فرمودید با نرم افزار pdf روی گوشیم اجرا کردم اما کیفیتش به اندازه ای کم بود که نمیتونستم بخونمش.
      ممنون میشم راهنماییم کنید.

      پاسخ دادن
      • Hossein Abolhassani says:

        با سلام, رمان های با فرمت Apk بدون اینکه نرم افزار خاصی بر روی گوشی نصب کنید می توانید رمان مورد نظر خود را در جا نصب و مطالعه کنید در غیر این صورت رمان های با فرمت PDF را باید نرم افزار مربوط به آن را نصب کرده تا بتوانید آن را مطالعه کنید .

        پاسخ دادن
      • Nima says:

        سلام
        دوست عزیز کتاب که نسخه ای نیست ، شما یک نرم افزار PDF برای گوشیتون نصب کنید بعد این کتاب رو دانلود کنید و مطالعه کنید .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *