دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

رفع تمامی مشکلات بازی Watch Dogs بر روی کامپیوتر

تقریبا حدود یک ماه از انتشار مورد انتظارترین عنوان سال 2014 یعنی بازی Watch Dogs می گذرد . شرکت Ubisoft به دلیل برخی از سیاست های کاری نرم افزار هایی برای اجرای بازی های خود در نظر می گیرد که بدون آنها هم بازی های این شرکت اجرا نمی شود و همچنین کرک کردن بازی سخت تر می شود . نام نرم افزار مورد نظر Uplay می باشد و نرم افزاری است که توسط خود شرکت یوبیسافت طراحی شده است . براساس درخواست های زیادی که در مورد نحوه کار با Uplay از طرف کاربران داشتیم تصمیم گرفتیم آموزش مرحله به مرحله کار با Uplay برای اجرا بازی Watch Dogs را در کنار رفع تمامی مشکلات در هنگام نصب و راه اندازی بازی را به صورت یک پست جدا آموزش دهیم . امیدواریم مورد قبول شما کاربران سایت دانلود فارسی قرار گیرد .

 

1.watch_dogs.exe – System Error : 

هنگامی که با ارور “The program can’t start because XINPUT1_3.dll is missing from your computer. Try reinstalling the program to fix this problem” در نسخه Delux Edition مواجه می شوید به این دلیل است که DirectX شما نصب نیست برای نصب آن نیاز است تا به داخل پوشه Support رفته و از آنجا DirecX را نصب نمایید . همچنین می توانید آن را از این لینک دانلود نمایید .

DirecX.WatchDogs.www.Download.ir

 

2. آموزش استفاده از Uplay :

اگر با ارور ” Unable to start Uplay! Is it installed ” در نسخه Delux Edition مواجه شدید . ابتدا نیاز است که Uplay را دانلود کنید .

Watch-Dogs.Uplay.Error.www.Download.ir

بعد از دانلود و نصب Uplay آن را اجرا کنید و روی گزینه Setting کلیک نمایید که در بالا سمت راست صفحه وجود دارد .

Watch.Dogs.Uplay-2.www.Download.ir

سپس بر روی Always Start Uplay in Offline Mode کلیک نمایید و تیک آن را بزنید .

Watch.Dogs.Uplay-1.www.Download.ir

سپس از طریق نرم افزار Uplay گزینه Creat a New Account را انتخاب کرده و برای خود اکانتی بسازید برای Password از تلفیق میان عدد و حروف استفاده نمایید (مانند M4hdi) . سپس در قسمت ایمیل , ایمیل معتبر خود را وارد نمایید . سپس در پایان بر روی گزینه Register کلیک نمایید در پایان اگر با موفقیت ثبت نام کرده باشید پیغامی تبریکی به دست شما می رسد . حتما ایمیل و پسورد خود را جایی یادداشت نمایید تا در هنگام نیاز به مشکل برخورد نکنید .

Watch.Dogs.Uplay.www.Download.ir Watch.Dogs.Uplay-3.www.Download.ir

یک بار نرم افزار را بسته و دوباره باز کنید این سری خود روی حالت Offline می باشد در صورتی که نرم افزار Offline اجرا نشد از دکمه آبی بالای صفحه استفاده نمایید .

Watch.Dogs.Uplay-4.www.Download.ir

توجه داشته باشید که نرم افزار در حالت آفلاین بوده و آن را نبندید

کرک SKIDROW را از اینجا دانلود کرده و پس از اکسترکت کردن آن به وسیله ی Winrar محتویات داخل پوشه کرک را در پوشه Bin در محل نصب بازی کپی نمایید سپس وارد پوشه Bin شوید و بر روی GameLauncher_x64.exe کلیک کرده و بازی را اجرا نمایید . (حتما توجه داشته باشید که Uplay باز بوده و در حالت آفلاین باشد)

 

3.ارور unable to find supported audio language

هنگامی که وارد بازی شدید و روی New Game کلیک کرده و با پیغام  unable to find supported audio language روبه رو شدید از قسمت تنظیمات زبان بازی را به English تغییر دهید . 

 

4. ارور ” Desktop is not set to 32-bit mode, unable to continue “

هنگامی که با ارور ” Desktop is not set to 32-bit mode, unable to continue ” در نسخه ی Delux EDition روبه رو شدید دو دلیل دارد یا صفحه نمایش شما کوچک می باشد و یا کارت گرافیک شما آپدیت نیست .

 

5. آموزش اجرای بازی بر روی DirecX 10

در منوی Start کلمه dxcpl.exe را جست وجو کنید . سپس بر روی Directx Properties کلیک کرده تا پنجره ای باز شود در تب باز شده در بالای پنجره گزینه ی Edit List را بزنید سپس به آدرس C:\Program Files(x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher رفته و فایل اجرایی بازی را Add کنید . دوباره از همان Edit List این سری به مسیر C:\Program Files(x86)\Steam\steamapps\common\Watch_Dogs\bin رفته و فایل اجرایی Watch_Dogs.exe را Add کنید و OK کنید . در پنجره اولیه در پایین گزینه ی Feature Level Limit را 11-1 تغییر دهید همچنین تیک گزینه Force Warp را نیز بزنید . در پایان گزینه ی Apply را زده و بازی را اجرا نمایید .

 

6. حل مشکلات سیاه شدن صفحه به هنگام New Game کردن بازی 

گزینه های Enable Cloud Save Synchronization for suppoted games و Enable in-games overlay for supported games را در تب General در تنظیمات نرم افزار Uplay غیرفعال کنید، مشکل سیاه شدن صفحه در بازی حل می شود.

 

7. حل مشکل لودینگ و گیر کردن در New Game بازی

بازی Watch Dogs را که با برنامه Uplay در حالت آفلاین اجرا کنید و بعد از گزینه Setting نرم افزار Uplay ( بالا ، سمت راست ) وارد تب General شوید و تیک گزینه های Enable Cloud Save Synchronization for suppoted games و Enable in-games overlay for supported games را بردارید.

 

8. حل مشکلات کند بودن گرافیک و اساومشن ها

ابتدا My Document ویندوز را باز کرده به داخل پوشه My Games رفته و فولدر Watch_Dogs را باز کرده و فایل GamerProfile را با Notepad باز کرده به دنبال عبارت DefferedFxQuality گشته و مقدار آن را از Consol به PC تغییر داده و فایل مربوطه را سیو نمایید . وارد بازی شده و به قسمت تنظیمات رفته و در بخش Graphics Quality تنظیمات زیر را انجام دهید .

OverAll Quality = Costume

Level of Details = Low

Shadow = Low

Reflections = Low

Ombient Occlusion = Low

Motion Blur = off

Depth of Field = off

Water = Low

Shader = Low

سپس Apply کنید دوباره به تنظیمات رفته و این سری وارد Display شده و تنظیمات زیر را انجام دهید .

Resolation = 1280 * 720

Refresh Rate = 60

Aspect Ratio = Auto

Windows Mode = Full Screen

VSync =off

GPU Max Bufferd Frames = 1

Anti Aliasing = SMAA

Widescreen Letterbox = on

در پایان Apply کرده و وارد بازی شوید .

9. حل ارور Stop Working

برای این منظور شما باید ابتدا به پوشه Bin رفته و روی GameLauncher_x64.exe کلیک کرده و بازی را اجرا کنید اگر در پوشه Bin چنین فایلی نداشتید آن را از اینجا دانلود کرده و در Bin کپی کنید . اگر مشکل حل نشد آپدیت Holfix را از اینجا دانلود کنید . 

10. ارور The application was unable to start correctly (0x000007b)

این مشکل زمانی پیش می آید که C++ Redistributable به درستی در سیستم کانفیگ نشده است . برای حل این مشکل نیاز است که در ابتدا فایل های مورد نیاز را از اینجا دانلود کنید . سپس سیستم را ریبوت کرده و از Safe Mode بالا آورید . فایل دانلود شده را توسط Winrar از حالت فشرده خارج کرده و در مسیر C:WindowsSystem32 جایگزین فایل های قدیمی کنید . سیستم را دوباره ریست کرده و وارد بازی شوید .

تریلر  آموزش ساخت اکانت Uplay 

راهنمای رفع تمامی مشکلات بازی Watch Dogs بر روی کامپیوتر از سایت دانلود فارسی

  • 782 replies
    1. وحید says:

      سلام وقت بخیر
      کیبورد من تو بازی به یه زبان دیگس(خود بازی انگلیسی هست) حروفی داره که نمیدونم به چه زبانیه فقط میدونم حرف O دو نقطه روش داره U همینطور یه حرفیم مثل A و E داره که به هم چسبیدن. سرچ کردم گوگل میگه زبان لاتین
      فایل Disrupt_b64 رو هم با HEX باز کردم و یسری عدد و حروف خیلی به هم ریخته میاره زبان هارو هم سرچ کردم، نیاورد

      پاسخ دادن
    2. اری says:

      سلام برای من ارور unable to load disrupt_b64.dll رو میده دایرکت ایکس 11 هم گرفتم و اکسترت کردم توی پوشه ی ساپورت ولی هیچ تاثیری نداشت لطلا زود جواب بدید خیلی این بازی روی دوست دارم سیستمم هم قویه و واچ داگز یک رو میخوام بازی کنم

      پاسخ دادن
    3. محمد says:

      سلام من بازی واچ داگز رو نصب کردم ولی بدون هیچ اروری بازی اجرا نمیشه
      سیستم مورد نیاز بازی رو هم دارم

      لطفا بگید مشکلم چیعه 🤝

      پاسخ دادن
    4. ترو خدا جواب بدید says:

      سلام
      میشه یک راه حل برای تبدیل کردن کیبورد روسی واچ داگز یک به اینگیلیسی بگید من خیلییی گیر کردم لطفا کمک کنید

      پاسخ دادن
      • navid says:

        با سلام
        برای تغییر زبان این بازی به محل نصب رفته و در پوشه Bin فایل Disrupt_64.dll را با استفاده از نرم‌افزار Hex Eiditor باز کنید. سپس کلمه‌ی Russian را با استفاده از Ctrl +F سرچ کنید و آن را به English تغییر دهید.

        پاسخ دادن
    5. تروخدا سریع جواب بدید says:

      من بازیو اجرا میکنم اخرین نسخه هم دارم وقتی میزنم که اجرا بشه نیو گیم که میزنم بازی نمیاد تا کات سین شروع میشه گیر میکنه و هیچ تکونی نمیخوره ولی یه دی ال سی دیگه روشه اون بدون مشکل میاد نسخه دلوکس ادیشن که داشتم بدون مشکل اومد تروخدا سریع جواب بدین

      پاسخ دادن
    6. ناشناس says:

      سلام خسته نباشید
      بچه ها اگه کسی بازی رو داره میتونه پوشه bin بازی رو برام بفرسته؟

      پاسخ دادن
    7. sepehr says:

      سلام بازی نصب شد داخل بازی هم میره ولی new game رو که میزنم تا آخراش میره ولی ادامه نمیده. بازی رو بدون uplay اجرا میکنم. چه کار کنم؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *