دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

طراحي چارت هاي گرافيكي با نرم افزار SmartDraw 2010

چارت ها و انواع دياگرام ها امروزه به يكي از رايج ترين موارد تحقيقات در سطوح مختلف تبديل شده اند. براي نمايش آمارها يا رسم چارت هاي گرافيكي يا فلوچارت هاي برنامه نويسي رسم يك نمودار گرافيكي و رايانه اي به زيباتر شدن كار كمك زيادي مي كند و مطمئنا در موفقيت هرچه بيشتر پروژه تحقيقاتي هم تاثير بيشتري دارد. اما رسم يك نمودار يا چارت يا دياگرام مستلزم استفاده از يكي از نرم افزارهايي است كه در اين زمينه فعاليت دارند. SmartDraw يكي از نرم افزارهاي قدرتمندي است كه در اين زمينه مي تواند بسيار مفيد باشد. اين ابزار كه تنها براي همين كار طراحي شده است توانايي خلق انواع دياگرام ها ، چارت هاي گرافيكي و نمودارها را دارد. ابزاري كامل كه با استفاده از واسط گرافيكي جذابش خيلي زود مي تواند جاي خود را ميان كاربران حرفه اي باز كرده و به سادگي هم قابل استفاده باشد.
رسم انواع مدارات الكتريكي با استفاده از تمامي قطعاتي كه در نرم افزار طراحي شده اند ، طراحي انواع نقشه شبكه هاي رايانه اي ، نقشه هاي جغرافيايي و بسياري موارد ديگر همه در نرم افزار SmartDraw به سادگي قابل استفاده خواهند بود. دسته هاي اصلي براي طراحي بيش از 26 مورد است كه ديگر هيچ حرفي را باقي نمي گذارد ؛ يعني يك كاربر مبتدي براي طراحي يك چارت مي تواند از ساده ترين مورد استفاده كند و كاربر حرفه اي هم اگر بخواهد مي تواند در هرموردي به سادگي دست به طراحي بزند.
سازگار با نرم افزارهاي موجود در بسته آفيس شركت مايكروسافت از جمله قابليت هايي است كه براي خيلي از كاربران اهميت زيادي دارد چرا كه مجموعه آفيس به عنوان رايج ترين بسته ها شناخته مي شود. پرينت مستقيم با امكان تغيير در اندازه صفحه و تنظيمات ، امكان قرار دادن اشكال و تصاوير در صفحات و موارد ديگر از جمله ديگر خصوصيات نرم افزار SmartDraw محسوب مي شود.

قابليت هاي كليدي نرم افزار SmartDraw 2010 :
– استفاده آسان از نرم افزار
– واسط كاربري فوق العاده جذاب
– امكان طراحي بيش از 26 مدل از انواع چارت ها و دياگرام ها
– ذخيره سازي با فرمت هاي مختلف
– امكان پرينت مستقيم از نرم افزار
– سازگار با نرم افزارهاي موجود در بسته آفيس
– امكان قرار دادن اشكال و تصاوير در پروژه ها
– امكان به اشتراك گذاري اسناد
– قابليت تنظيم اندازه صفحه
– امكان تغيير گرافيك براي چاپ
– امكان استفاده از جداول در اسناد
– قابليت استفاده از متن ها در اسناد
– سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
– و …

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *