دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب فرضیه شجره و خلقت نخستین انسان ها

کتاب فرضیه شجره و خلقت نخستین انسان ها یکی از نوشته های شهروز حسنی می باشد . داروینیسم مجموعه‌ای از جنبش‌ها و مفاهیم مربوط به ایده‌های تغییر شکل گونه‌ها یا تکامل است که برخی از ایده‌ها با ارتباط به کار چارلز داروین است. مفهوم داروینیسم در طول زمان تغییر پیدا کرده‌است و بسته به اینکه چه کسی و در چه زمانی از این اصطلاح استفاده می‌کرده‌است، معانی مختلفی داشته‌است. در ایالات متحده داروینیسم اغلب توسط آفرینش‌گرایان به عنوان یک اصطلاح تحقیرآمیز در اشاره به باورهایی مثل طبیعتگرایی ماوراءطبیعی مورد استفاده قرار می‌گرفت .

اما در بریتانیا این اصطلاح مفهوم منفی نداشت و به صورت آزادانه به عنوان یک بخش جزئی در برخورد با تکامل و به طور ویژه در تکامل توسط انتخاب طبیعی استفاده می‌شد. کتاب فرضیه شجره و خلقت نخستین انسان ها با آوردن نتایج تحقیقات متعدد علمی ابطال داروینیسم را منطقا و عقلا اثبات می کند و سپس در پاسخ به پرسش چی به جایش در تلاش برای ارائه نظریه جایگزینی برای آن از دل قرآن بر می آید و با آوردن آیات متعدد فرضیه جدیدی را مطرح می نماید . امیدواریم که از دانلود کتاب فرضیه شجره و خلقت نخستین انسان ها لذت ببرید .

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : فرضیه شجره و خلقت نخستین انسان ها

– نویسنده : شهروز حسنی

– تعداد صفحات : 219

– فرمت کتاب : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب فرضیه شجره و خلقت نخستین انسان ها

  • 1 replies
    1. حسن says:

      با سلام
      این کتاب ویرایش اول است به خوانندگان توصیه می کنم ویرایش دوم کتاب را بخوانند

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *