دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

مجموعه TurboFire + TurboFire Advanced + Documents

فیلم آموزش کم کردن وزن در منزل بدون نیاز به وزنه از مبتدی تا پیشرفته به شما کمک می کند تا بدون رفتن به باشگاه و صرف هزینه های زیاد و بدون نیاز به وزنه بتوانید وزن خود را کاهش داده و اندام های خود را به فرم ایده آلتان تبدیل نمایید . فقط کافی است که این مجموعه را خریداری نمایید و مطابق با دستورالعمل های آن هر روز در منزلتان به ورزش بپردازید . این مجموعه یکی از کامل ترین فیلم های کم کردن وزن و فرم دهی به عضلات می باشد به طوریکه PDF هایی برای رژیم غذایی شما متناسب با وزن و قدتان و حرکات ورزشی به شما ارایه می دهد و شما باید هر روزه متناسب با آن دستورات عمل نمایید . این مجموعه علاوه بر فیلم های آموزشی که در اختیار شما قرار می دهد شامل دستورالعمل هایی نیز می باشد که باید در 90 روز رعایت نمایید بدین صورت که شما در هنگام آغاز این دوره 90 روزه می توانید از بدن خودتان عکس بگیرید و هم چنین وزنتان را یادداشت نمایید سپس شروع به کارگیری تکنیک هایی که به شما آموخته می شود نمایید و در طول دوره های خاصی که برای شما در نظر گرفته شده است به بررسی وزنتان و اندام های خودتان بپردازید و خواهید دید که این تکنیک ها چه نتایج خارق العاده ای برای شما به ارمغاان آورده اند البت باید توجه داشت که دوره هایی نیز به مدت 20 , 30 , 40 روزه نیز در نظر گرفته شده است که شما می توانید با توجه به نیازتان از آن ها استفاده نمایید . در قسمتی دیگر نیز به معرفی غذاهایی پرداخته می شود که علاوه بر دارا بودن کالری فراوان فاقد چربی می باشند که می توانید از این غذاها برای کاهش وزنتان استفاده نمایید . این مجموعه توسط یکی از اساتید به نام این رشته یعنی Chalene Johnson تدریس می شود که او دارای تحصیلات عالی در رشته خودش می باشد و کار خود را از 3 سالگی نزد مادرش آغاز نموده است و با تلفیق آموزه های خود و تجربیاتش می تواند بهترین کمک را در این راه به شما نماید . شیوه ای که او در فیلم های آموزشی خود استفاده می نماید معروف به TurboFire است که تلفیقی موسیقی , حرکات موزون و کیک بوکسینگ است که لذت و هیجان انجام آن را دو چندان می نماید . پیشنهاد ما این است که این مجموعه فوق العاده را از دست ندهید .

   TF.download.ir

 

  • 26 replies
    1. امید says:

      سلام لطفا لینک های دانلودش رو قرار بدید چون من نمیتونم خریداریش کنم و فقط میتونم دانلود کنم و بهش هم نیاز دارم . ممنون زودتر لینکاشو قرار بدید
      با تشکر

      پاسخ دادن
    2. sinahe says:

      سلام.
      واقعا خسته نباشید.
      یک مجموعه ورزشی اومده به اسم ”the 21 day meta shred” که در نوع خودش یکی از بهترین هاست.خواهش می کنم اونم در سایت بزارید.http://www.metashred.tv/www/xnt/Metash/pages/index.aspx

      پاسخ دادن
    3. علی says:

      یه خواهشی داشتم لطفا اموزش های حرفه ای بدنسازی فوتبال و کلا اموزش های فوتبال رو بزارید
      جدید ترین هاشو الان یکسری تو فضای مجازی هست ولی قدیمیه

      پاسخ دادن
    4. علی says:

      به نظر من قیمتش زیاد نیست تازه خیلی هم کم هست اگه لینک دانلودش رو میذاشت دان میکردم واسه اینکه خودم نمیخوامش نمیگم این فیلم هارو بخواین دریافت کنین باید با دلار خرید کنین البته شاید تو یوتوب هم گیرتون بیاد ولی سخت هست

      پاسخ دادن
    5. محمد says:

      با سلام و تشکر
      با عرض پوزش انتقادی داشتم.
      قیمت مقداری ناعادلانست درسته که هیچ سایت فارسی فعلا این رو به مجانی برای دانلود قرار نداده و شما هم نیاز به منبع درآمد برای ادامه فعالیت دارید ولی این قیمت هم خیلی بالاست لطفا کمی تخفیف بدید.

      پاسخ دادن
      • hamid.kh says:

        سلام
        دوست عزیز شما می تونید برای پیگیری درخواست و انتقاد خودتون با فروشگاه دانلود فارسی تماس بگیرید
        شماره تماس فروشگاه دانلود فارسی : 02188544768

        پاسخ دادن
      • Vahid Ghasemi says:

        با سلام
        دوست عزیز با تشکر از لطفی که نسبت به سایت خودتون دارید.لطفا درخواست های خودتون رو در قسمت درخواستی های سایت ثبت کنید تا در اسرع وقت بررسی و برای دانلود قرار بگیره.
        با تشکر

        پاسخ دادن
        • m says:

          اگه میشهPIYO™ WORKOUTدر سایت قرار دهید قسمت درخواستی ها باز نمیشه؟ با تشکرBEACHBODY

          پاسخ دادن
          • Vahid Ghasemi says:

            سلام
            دوست عزیز لطفا درخواست های خودتون رو در قسمت در خواستیهای سایت قرار داده تا در اسرع وقت بررسی و برای دانلود قرار گیرد .

            پاسخ دادن
    6. سید مهدی says:

      سلام، این مجموعه فارسیه؟ منظورم اینه که قابل استفاده برای فارسی زبانان (کسانی که به زبان انگلیسی تسلط ندارند) هست؟

      پاسخ دادن
      • am67 says:

        سلام نه متاسفانه این مجموعه انگلیسی می باشد اما شما با تماشای این فیلم و انجام درست حرکات میتوانید وزن خود را کاهش دهید .

        پاسخ دادن
    7. امید says:

      سلام
      من میخوام این محصول رو خریداری کنم اگه امکانش هست یه پارت کوچیکش رو برای دانلود بذارید تا قبل از خریدش یه تیکش رو ببینم
      ممنون

      پاسخ دادن
      • am67 says:

        سلام امکانش نیست این محصول تنها برای فروش می باشد و از محصولات اختصاصی فروشگاه دانلود فارسی می باشد

        پاسخ دادن
    8. Mr.Sep says:

      کی برای دان میذارید ؟
      مگه چقدر حجمشه که گذاشتین برای فروش؟
      من بیشتر از 100 گیگ دان کردم اینکه بیشتر نیس!

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *