دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

لیست بازی و برنامه های رایگان شده اپ استور – 10 اسفند 94

لیست بازی و برنامه های رایگان شده اپ استور در تاریخ 10 اسفند سال 1394 معرفی شد . در برخی اوقات کمپانی های عرضه بازی و نرم افزار های مختلف, در زمان و یا تاریخ مشخص شده ای محصولات خود را به مدت محدودی در اپ استور بصورت رایگان و یا با تخفیف ویژه قرار می دهند آن زمان بهترین موقوع دریافت آنها بصورت کاملا رایگان و یا خرید با تخفیف ویژه لیست بازی و برنامه های رایگان شده اپ استور می باشد .

امروز ما برای همه شما کاربران شرکت اپل لیست کاملی از برترین بازی ها و نرم افزارهای آی او اس را بصورت رایگان و یا با تخفیف ویژه قرار داده ایم تا شما به راحتی آنها را دریافت کرده و از آنها استفاده نمایید . توجه داشته باشید که در لیست بازی و برنامه های رایگان شده اپ استور تمامی آنها به مدت محدودی بصورت رایگان قرار گرفته شده است و برای دریافت آنها باید هرچه سریعتر اقدام نمایید .

great_free_apps_banner

لیست بازی و برنامه های رایگان شده اپ استور :

بازی : Toca Hair Salon Me by Toca Boca AB

قیمت : 2.99 دلار – رایگان شده

یکی از بازی های دخترانه و بسیار زیبا می باشد که وظیفه شما اصلاح و آرایش مشتریان می باشد . در بازی Toca Hair Salon Me تمامی امکانات در اختیار شما قرار دارد و شما باید با استفاده از آنها مدیریت کامل بر سالن زیبایی موی سر داشته باشید . این بازی توسط معروف توکا بوکا برای تمامی کاربران دختر عرضه شده است .

Appstore link :  https://appsto.re/us/T1dKR.i

نرم افزار : (toDo+ (Tasks & Reminders, Check list

قیمت : 1.99 دلار – رایگان شده

نرم افزار toDo+ یکی از نرم افزارهای کاربردی برای انجام کارهای روزمره می باشد . شما می توانید از طریق این نرم افزار مدیریت کامل بر روی کارهای شخصی و روزمره خود از جمله یادداشت ها, لیست بندی ها و غیره داشته باشید . این نرم افزار برای تمامی کسانی که دارای اپل واچ هستند یک نسخه مخصوص دارا می باشد .

Appstore Link : http://apple.co/1pg6WKs

بازی : Abducted

قیمت : 4.30 دلار – تخفیف ویژه 2.99 دلار

بازی Abducted در سبک بازی های ماجراجویی و ترسناک بوده و هدف در این بازی نجات جان خود و فرار به سرزمین مادری می باشد . زیرا در این بازی شما ربوده شده اید و هزاران سال نوری از سیاره خود دور شده اید, همکنون باید فقط و فقط به دنبال راه چاره باشید .

AppStore Link : http://apple.co/1T3aXy6

نرم افزار : Windy

قیمت : 2.99 دلار – رایگان شده

نرم افزار Windy یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای خواب می باشد که در حال حاضر بیش از میلیون ها کاربر از آن استفاده می کنند . این نرم افزار مناسب در محل کار و یا جاهای پرسرو صدا کاربرد دارد . زیرا شما می توانید در تمامی این محل ها از طریق این برنامه صدایی زیبا پخش کنید و به آرامی به خواب بروید .

AppStore Link :http://apple.co/1T3aZWQ

نرم افزار : Even Monsters Are Shy

قیمت : 2.99 دلار – تخفیف ویژه 1.99 دلار

نرم افزار Even Monsters Are Shy یکی از بهترین و کاربردی ترین برنامه های آموزش کودکانه می باشد که مناسب تمامی کاربران تبلت دار می باشد . موضوع این اپلیکیشن آموزشی کودکانه به همراه موزیک, بازی و صداهای مناسب می باشد .

AppStore Link :http://apple.co/1oPcgof

بازی : Polyphonic

قیمت : 0.99 دلار – رایگان شده

یکی از برترین بازی های اپ استور اپلیکیشن Polyphonic می باشد که شما می توانید از طریق آن بدون هیچگونه یادگیری قبلی, موسیقی بسازید . با فشار دادن هر مربع یک نوع صدای منحصر به فرد تولید کنید .

AppStore Link :https://appsto.re/us/u_PhS.i

نرم افزار : Net Master – IT Tools & LAN Scanner

قیمت : 6.35 دلار – تخفیف ویژه 4.99 دلار

نرم افزار Net Master – IT Tools & LAN Scanner یکی از کاربردی ترین برنامه های تجزیه و تحلیل و آنالیز کامل شبکه می باشد . شما می توانید از طریق این اپلیکیشن اینترنت خود را با امکانات زیادی نظیر تست سرعت, تست اینترنت و غیره آنالیز کنید . این اپلیکیشن به تمامی دوستان اهل شبکه پیشنهاد می شود .

AppStore Link :https://appsto.re/us/M-xdC.i

شما از این پس می توانید بازی ها و نرم افزارهای آیفون مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

لیست بازی و برنامه های رایگان شده اپ استور

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *