دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب لینوکس را خوب یاد بگیریم

کتاب لینوکس را خوب یاد بگیریم به طور معمول به گروهی از سیستم عامل های رایانه ای گفته می شود که به صورت متن باز (open Source) که تحت مجوز گنو (GNU) ساخته می شود. این بدین معنی است که هر فردی می تواند از آن به صورت آزادانه و رایگان از آن استفاده کند، در آن تغییر ایجاد کند و همچنین آن را برای استفاده به دیگران بدهد. در حقیقت باید هسته ی لینوکس را لینوکس نامید. کاربرانی که دارای آشنایی کمتری با گنو/لینوکس هستند، جذب توزیع هایی می شوند که دارای ابزارهای پیکربندی گرافیکی است که آنها را قادر می سازد راحت تر سیستم شان را اداره و نصب نمایند . همچنین دارای نرم افزارهای جدیدی باشد که به آنها حداکثر قابلیت ها را ارائه نماید.

چون لینوکس یک سیستم عامل متن باز است هر کسی می تواند آن را مطابق با نیاز های خود تغییر دهد و توزیع جدیدی از آن ارائه کند. هم اکنون حدود ۶۰۰ توزیع با پشتیبانی فعال وجود دارد. توزیع های رایج و محبوب عبارتند از: Ubuntu- OpenSUSE- Fedora -Gentoo –Slackware- ArchLinux -Mint – BackTrack – redhat در این کتاب یکی از توزیع های لینوکس که ابونتو (Ubuntu) نام دارد آموزش داده شده است. این کتاب برای مبتدیان لینوکس می باشد و سعی ما براین است که جلسه به جلسه ( ۱۱ جلسه) پیش رویم تا اینکه یادگیری آسان و منظم باشد.دانشجویان عزیز ما می توانیم با فرا گرفتن لینوکس و یونیکس کمی امنیت (شبکه) کشورمان را بالا ببریم ما در این زمینه متخصصان کمی تری نسبت به ویندوز داریم پس از همین حالا تصمیم بگیرید. . امیدواریم که از دانلود کتاب لینوکس را خوب یاد بگیریم لذت ببرید .

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : لینوکس را خوب یاد بگیریم

– نویسنده : نامشخص

– تعداد صفحات : 68

– فرمت کتاب : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب لینوکس را خوب یاد بگیریم

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *