دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

پاک کردن هميشگي فايل ها با Eraser 5.3

وقتي که شما روي يک فايلي راست کليک ميکنيد و ميگيد که اون فايل پاک شه اون فايل انداخته ميشه درون سطل زباله ويندوز.
شما براي اينکه فايل را از روي کامپوتر خودتون بکلّي پاک کنيد سطل زباله ويندوز را خالي ميکنيد و ديگر به اين فکر نميکنيد که يه همچون فايلي درون کامپوتر شما وجود داشته بود.
ولي با اين کار شما, فايلتان براي هميشه پاک نشده و جايي درون سيستم شما وجود دارد و آن را ميتوان با نرم افزار هاي بازگرداني اطلاعت بازگرداند.
اين به اين دليل است که ويندوز فقط مسيري که به آن فايل متصل است را پاک ميکند که شما ديگر به آن فايل دسترسّي نداشته باشيد. در حقيقت زماني آن فايل پاک ميشود که اطلاعات جديدي جايگزين آن فايل شود.
Eraser برنامه اي است که به شما اين امکان را ميدهد تا از شر فايل هاي که نميخواهيد باز گردانده شوند خلاس شويد.
تنها قابليت اين نرم افزار پاک کردن هميشگي فايل ها از روي سيستم شما ميباشد و برايه هيچ کار ديگري کاربرد ندارد. به همين دليل کار با اين نرم افزار بسيار ساده ميباشد و شما به راحتي ميتوانيد از اين نرم افزار استفاده کنيد.
بر رويه “New Task” کليک ميکنيم و فايل مورد نظر را انتخاب ميکنيم.
زماني که فايل مورد نظر در ليست اضافه شد بر روي آن راست کليک ميکنيم و گزينه “Run” را انتخاب ميکنيم. اينجا از شما خواسته ميشود که پاک کردن فايل خود را تايد کنيد چون که ديگر امکان بازگرداندن فايل امکان پذير نيست.
با کليک کردن بر رويه “Edit” -> “Preferences” -> “Erasing” شما ميتوانيد انتخاب کنيد که چند مرتبه بر روي فايل شما اطلاعات جديد ولي خالي انداخته شود. اگر ميخواهيد که خودتان را مطمئن کنيد 35 بار را انتخاب کنيد. ولي به اين هم توجه کنيد که وقت بيشتري را ميگيرد.
و حالا فايل مورد نظرتان براي هميشه از رويه هارد ديسکتان پاک خواهد شد.
از اين به بعد شما به جايه اينکه از پاک کننده خود ويندوز استفاده کنيد ميتوانيد رويه فايل راست کليک کرده و قسمت ارسه که اين برنامه به وجود مياره رو انتخاب کنيد.
اينجا هم برنامه با تاييد شما شروع به پاک کردن فايل ميکند.
يک ويژگي ديگر اين برنامه اين است که به شما امکان پاک کردن “Unused Disk Space ” رو هم ميده . با اين کار برايه مثال شما ميتوانيد فايل هاي که 6 ماه پيش پاک کرد را برايه هميشه از رويه هارد ديسک بيرون کنيد.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *