دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

چگونه به یک زن نشان دهیم که به او اهمیت می دهیم

شخص خاصی را در ذهن خود دارید ؟ آرزو دارید که می توانستید نشان دهید که به او علاقه دارید ؟ با رعایت این موارد می توانید زن آرزوهای خود را بدست آورید !

چگونه به یک زن نشان دهیم که به او اهمیت می دهیم

1 . برای خوشحالی او تلاش کنید .

– به او هر روز بگویید که چقدر تحسینش می کنید ، همه دوست دارند که بدانند چقدر مورد علاقه و ستایش دیگران هستند .

– با اهداف و ارزوهایش آشنا شوید و سعی کنید او را در این راه یاری کنید ، هرچه بیشتر شما او را در این راه یاری کنید نقش بیشتری در زندگی او خواهید داشت .

– سعی کنید او را آزار ندهید ، حتی اگر شرایط تغییر کرد رفتار شما باید به گونه ای باشد که او همیشه وقتی به فکر شما می افتد لبخند بزند .

چگونه به یک زن نشان دهیم که به او اهمیت می دهیم

2 . به ذهنش ، بدنش و روحش احترام بگذارید .

– او را در اولویت اول خود قرار دهید ، هیچ کس علاقه ای به نفر دوم بودن ندارد .

– او را همانطور که هست قبول کنید ، زیرا درصورتی که با او درست رفتار کنید او تنها کسی است که در تمام شرایط در کنار شما خواهد بود .

– همیشه به یاد داشته باشید که شما تنها مرد موجود در دنیا نیستید ، همیشه مرد دیگری در این دنیا وجود دارد که می تواند او را دوست داشته باشد ، به او اهمیت دهد محبت کند .

چگونه به یک زن نشان دهیم که به او اهمیت می دهیم

3 . قابل اطمینان باشید .

– اطمینان حاصل کنید که رفتار شما نشان گر کلمات شما باشد ، صحبت کردن در رابطه با عشق و علاقه یک چیز است ، اما مسئله اصلی نشان دادن این عشق با استفاده از کلمات است .

– اگر به او قول می دهید هر چند کوچک همیشه به حرف خود عمل کنید ، تمام افراد در زندگی روزمره خود گاها به وعده های بزرگ خود عمل می کنند ، اما مرد اصلی کسی است که هر روز و در زندگی روزمره خود به تمام قول های داده شده عمل کند .

چگونه به یک زن نشان دهیم که به او اهمیت می دهیم

4 . به او توجه کنید .

– هر زمانی که او با شما صحبت می کند توجه منید که حتما با تمام وجود به حرف های او گوش دهید و در تمام مدت مکالمه به چشم های او نگاه کنید .

– اگر متوجه منظور و حرف های او نمی شوید ، به جای تظاهر به درک کردن او به او بگویید که متوجه نشده اید و به او نشان دهید که برای شما مهم است که متوجه تمام حرف های او شوید .

– از او سوال بپرسید و به صورت فعال در بحث با او شرکت کنید .

چگونه به یک زن نشان دهیم که به او اهمیت می دهیم

5 . بدون هیچ قید و شرطی با او صادق باشید .

– حتی یک دروغ کوچک که برای ناراحت نکردن او می باشد می تواند در آینده برای شما مشکل ساز شود .

– درست است که صادق بودن خیلی مهم است ، اما همیشه به یاد داشته باشید که در هنگام صادق بودن نباید بی احساس جلوه کنید . تلاش کنید در حالی که در تمام موارد با او صادق هستید با احساسات کامل با او برخورد کنید و مسائل را در حالت سازنده ای بیان کنید .

– همیشه به این مسئله فکر کنید که در اعماق وجودش او نیز مانند شما یک انسان می باشد و احتیاج به توجه و محبت دارد این نوع طرز تفکر همه چیز را برای شما آسان تر خواهد کرد .

چگونه به یک زن نشان دهیم که به او اهمیت می دهیم

6 . به طور تصادفی کارهای محبت آمیز انجام دهید .

– هنگامی که در کنار یکدیگر هستید با او تماس بگیرید و به او نشان دهید که به او فکر می کنید .

– برای او نامه بفرستید ارسال نامه به روش کلاسیک امروزه مورد استفاده قرار نمی گیرد ، اما هیچ گاه جادوی کلمات بر روی کاغذ را دست کم نگیرید .

– بر روی آینه که هر روز به آن نگاه می کند بنویسید که دوستش دارید .

– بدون هیچ دلیلی برایش گل بخرید .

– شروع به دادن هدیه های تصادفی و کوچک کنید ، توجه کنید که زنان بیشتر به سورپرایز علاقه دارند تا هدیه های گران قیمت .

چگونه به یک زن نشان دهیم که به او اهمیت می دهیم

7 . سعی کنید زمان زیادی را به او اختصاص دهید .

– اکثر زنان علاقه دارند که همزمان بهترین دوست شما نیز باشند ، پس سعی کنید بیشتر زمان خود را با او بگذرانید و به او نشان دهید هیچ کاری برای شما مهم تر و بهتر از صرف زمان با او نیست .

چگونه به یک زن نشان دهیم که به او اهمیت می دهیم

8 . پیشنهاد های او را به عنوان یک پیشنهاد مهم درنظر بگیرید .

– هر گاه که او افکارش را در رابطه با مسائل کوچک یا مهم زندگی با شما در میان گذاشت ، شما این پیشنها ها را به عنوان یکی از ارکان مهم تصمیم گیری خود در نظر بگیرید و به او نشان دهید که افکار و نظرهایش برای شما بسیار مهم می باشند .

چگونه به یک زن نشان دهیم که به او اهمیت می دهیم

9 . احساسات خود را با او به اشتراک بگذارید .

– به اطراف خود نگاه کنید ، این زن چه معنایی برای شما دارد ؟ افکار خود را بر روی کاغذ بنویسید و بدون هیچ ترسی این افکار را با او به اشتراک بگذارید .

چگونه به یک زن نشان دهیم که به او اهمیت می دهیم

10 . هیچ گاه برای مدت زمان طولانی از او بی خبر نباشید .

– به او نشان دهید که هرچند که از هم دور هستید اما شما همیشه به او فکر می کنید و هیچ گاه لحظه ای را نمی توانید بدون فکر کردن به او بگذرانید .

چگونه به یک زن نشان دهیم که به او اهمیت می دهیم

11 . هیچ گاه او را دست کم نگیرید .

– مرد ها اکثر اوقات فراموش می کنند که تنها بودن چقدر برایشان سخت است و هنگامی که او در زندگی آنها نبوده است چقدر زندگی پوچی داشته اند . به همین دلیل این مسئله باعث سردی در روابطشان می شود و اکثر مواقع طرف مقابل احساس سردی و بی اهمیت بودن می کند . برای او کارت تشکر بنویسید و به او نشان دهید که چقدر قدردان کارهایی که او برای شما می کند هستید .

چگونه به یک زن نشان دهیم که به او اهمیت می دهیم

12 . همیشه به یاد داشته یاشید که اکثر زن ها به طور مستقیم در رابطه با احساسات و افکارشان صحبت می کنند در حالی که بعضی از آنها این طور نیستند .

– اگر حس می کنید مشکلی در رابطه تان بوجود آمده است که شما از ان بی خبر هستید و فقط شاهد تاثیرات آن در زندگی مشترکتان می باشید ، در یک زمان خاص و در حالی که هر دو شما خوشحال و آرام هستید از او در این رابطه سوال کنید و بپرسید که آیا اتفاقی افتاده است که باعث ناراحتی او شده است و سعی کنید که این مشکل را حل کنید .

– در حالی که شما هیچ گاه نباید رفتار و اصول اخلاقی خود را برای هیچ کس تغییر دهید باید همیشه اماده باشید که خود را به طور کامل برای او تغییر دهید .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *