دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

چگونه یک منظره زیبا نقاشی کنیم !

در بیشتر موارد کشیدن یک منظره برای افراد یک چالش سخت می باشد ، هر چقدر هم که شما در نقاشی کشیدن ماهر باشید باز هم اقلب اوقات در کشیدن یک منظره به مشکل می خورید و اقلب مواقع نقاشی شما روح لازم برای تبدیل شدن به یک منظره را ندارد . با استفاده از این مقاله شما می توانید یک منظره زیبا خلق کنید !

چگونه یک منظره زیبا نقاشی کنیم !

1 . ابزار خود را انتخاب کنید .

– هر شخصی برای نقاشی از یک سری ابزار مورد علاقه خود استفاده می کند ، برای مثال شما با استفاده از پاستل روغنی می توانید یک نقاشی حیرت انگیز و زیبا خلق کنید ، درست است که نقاشی به مداد سخت است اما شما با استفاده از مداد می توانید جزئیات حیرت انگیزی وارد اثر هنری خود کنید .

چگونه یک منظره زیبا نقاشی کنیم !

2 . ابتدا مشخص کنید که می خواهید نقاشی خود را باطرح اولیه شروع کنید یا خیر !

– درطرح اولیه شما باید با استفاده از یک مداد شروع به نقاشی محیط و خط هایی که نشان دهنده اجسام موجود در نقاشی شما می باشد کنید ، اما اگر تصمیم به کشیدن نقاشی بصورت کامل دارید باید از ابتدا با استفاده از ابزار مورد نظر خود نقاشی را بکشید .

چگونه یک منظره زیبا نقاشی کنیم !

3 . از ابزار با کیفیت استفاده کنید .

– اگر نقاشی شما برایتان مهم می باشد و در کل به نقاشی کشیدن و نتیجه این کار علاقه دارید پس حتما از ابزار با کیفیت استفاده کنید زیرا ابزار با کیفیت می تواند به تصاویر شما جان دهد .

چگونه یک منظره زیبا نقاشی کنیم !

4 . کشیدن طرح اولیه !

– نقاشی خود را با کشیدن خانه ، درخت و کوهستان شروع کنید و در ادامه جاده و آبشار نیز به آن اضافه کنید ، توجه داشته باشید که اگر یک مکان واقعی را در ذهن خود مجسم کنید و سعی کنید تصویری از آن خلق کنید راحت تر می توانید به نتیجه دلخواه خود برسید .

چگونه یک منظره زیبا نقاشی کنیم !

5 . پرسپکتیو و افق را فراموش نکنید .

چگونه یک منظره زیبا نقاشی کنیم !

6 . شروع به رنگ کردن منظره خود کنید .

– منظره خود را با استفاده از رنگ های مناسب رنگ آمیزی کنید و دقت کنید که از سایه های مناسب و بجا برای طرح خود استفاده کنید ، سایه ها تاثیر زیادی در جان گرفتن اثر شما دارند .

چگونه یک منظره زیبا نقاشی کنیم !

7 . سعی کنید خلاق باشید .

– برای مثال به جای اینکه همیشه درختان نقاشی خود را به رنگ سبز و قهوه ای دربیاورید شروع به رنگ کردن آنها با استفاده از مداد های زرد و نارنجی کنید تا بتوانید فضای نقاشی خود را پاییزی کنید ، به این ترتیب و با استفاده از یک تقییر رنگ ساده شما یک نقاشی جدید و جذاب خلق کرده اید .

چگونه یک منظره زیبا نقاشی کنیم !

8 . نقاشی خود را به دوستان و خانواده خود نشان دهید .

– هیچ گاه از چیزی که برای آن زحمت کشیده اید خجالت زده نباشید ، این اولین نقاشی شماست آن را به دوستان و معلم های خود نشان دهید و از آنها بخواهید که کار شما را نقد کنند و سعی کنید در اثر بعدی خود پیشنهادهای آنها را هم در نظر بگیرید .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *