دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب داستان های ارمنی

کتاب داستان های ارمنی به دست شیروان زاده, ناردوس, تومانیان و سواک نوشته شده است و ترجمه کتاب داستان های ارمنی به عهده هایک کاراکاش بوده است که توسط بنگاه نشر و ترجمه کتاب در سال ۱۳۴۸ به چاپ رسیده است کتاب شامل داستان های ممتاز ارمنی است. هایک گاراگاش ( مترجم ) با ادبیات جهانی به خوبی آشنا بود و برخی از آنان را به زبان فارسی ترجمه کرده است. همچنین داستان‌هایی از نویسندگان بزرگ ارمنی را به فارسی ترجمه و در کتابی تحت عنوان داستان‌های ارمنی در سال ۱۳۳۶خ. (۱۹۵۷م) به چاپ رساند .

كتاب داستان‌های ارمنی شامل هفت داستان از افسانه‌های محلی و اساطيری مردم قوم ارمنستان می‌باشد. هر يك از اين افسانه‌ها دارای قدمتی كهن است . ارمنی‌ها، يك قوم كهن ايرانی هستند كه همواره بخشی از ملت بزرگ ايران را تشكيل می‌دادند و در دو سده اخير با ساخت‌ و‌ پاخت‌های سياسی و مرزبندی‌های مغرضانه، بخش مهمی از خاك ارمنستان از كشور جدا شده و كشوری جديد و مجعول را ساخته‌ است . دانلود کتاب داستان‌های ارمنی را به دانشجويان و پژوهشگران و محققان اسطوره‌شناسی پيشنهاد می‌كنيم. امیدواریم که از دانلود آن لذت ببرید .

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : داستان های ارمنی

– نویسنده : شیروان زاده, ناردوس, تومانیان و سواک

– مترجم : هایک کاراکاش

– تعداد صفحات : 208

– فرمت کتاب :پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب داستان های ارمنی

  • 2 replies
    1. php says:

      سلام
      من کتاب رو دانلود کردم ، اما وقتی بازش میکنم بجز صفحه اول بقیه صفحات دیگه رو این شکلی نشون میده

      http://academyit.net/uploads/2016/08/1472515535ir.PNG

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *