دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب دولت‌های شیعه در طول تاريخ

کتاب دولت‌های شیعه در طول تاريخ نوشته استاد محمد جواد مغنیه و ترجمه محمد بحرینی کاشمری می باشد . این کتاب کوچک، یک دوره تاریخ فشرده دولت‌هاى گوناگون شیعه که در گوشه و کنار کشورهاى اسلامی به وجود آمدند را در بر دارد. علاوه بر این، رمز پیشرفت شیعه را نشان داده است که چگونه در شرایط دشوار زمان، در اثر کاردانی و لیاقت و ازخودگذشتگی گروهی از زمامداران شیعه و پیوستگی و هماهنگی شیعیان، تشیع جلوه نمود و خلاف آن را نیز نمایش می دهد که در اثر اختلاف، حس جاه‌طلبى و زمامدارى نااهلان، دولت آنان سقوط کرد . کتاب دولت‌های شیعه در طول تاريخ بیان‌کننده این حقیقت است که چگونه در قلب حکومت‌های کینه‌ توز بنی عباس، که در ستمگری نسبت به خاندان و یاران علوی، از بنى امیه هم پاى فراتر نهادند، پرچم آل علی (ع)، در برخی از کشورهاى آفریقا و آسیا به اهتراز درآمد.

این اثر، پاسخ گوی کسانى است که از تاریخ، آگاهی کامل نداشته و گمان می کنند که تشیع، زائیده دولت صفوى یا آل‌ بویه است زیرا ثابت می کند شیعه در سده دوم تشکیل دولت داده و فعالیت مذهبی و سیاسی داشته و حتی برخی از سرزمین‌ها به دست آنان گشوده شد و تشیع مردم آن سامان، با اسلام آوردن آنان، هم‌زمان بوده است . گردآورنده این کتاب در بررسی تاریخی خود به این نتیجه می رسد که هرچه دشمنان کوشیدند و براى سرکوبی و نابودى طرفداران علی (ع) نقشه کشیدند، کوشش ایشان بی ثمر و نقشه آن‌ها نقش‌برآب شد و با همه مخالفت‌ها، مبارزات دامنه‌دار و فعالیت‌هاى پیگیر دولت‌هاى ستم‌ پیشه، باز دیری نپایید که پرچم پرافتخار طرفداران حق، بر فراز کشورهاى آسیایی و آفریقایی افراشته شد . امیدواریم که از دانلود کتاب دولت‌های شیعه در طول تاريخ لذت ببرید .

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : دولت‌های شیعه در طول تاريخ

– نویسنده : استاد محمد جواد مغنیه

– مترجم : محمد بحرینی کاشمری

– تعداد صفحات : 147

– فرکت کتاب : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب دولت‌های شیعه در طول تاريخ

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *