دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب طراحی امور گرافیکی با رایانه

کتاب طراحی امور گرافیکی با رایانه بر اساس استاندارد طراحی امور گرافیکی با رایانه جهت هنرجویان شاخه کاردانش و تمامی دانش پژوهان رشته کامپیوتر و هنر به تحریر در آمده است. که از دو بخش اصلی مبانی هنرهای تجسمی و فتوشاپ تشکیل شده به طوری که در بخش اول به اصول و مبانی مورد استفاده در گرافیک پرداخته شده و در بخش دوم به نحوه کار حرفه ای با قدرتمندترین نرم افزار گرافیک رایانه ای یعنی فتوشاپ اختصاص داده شده است. از آنجائیکه هدف اصلی شاخه کاردانش و به طور کلی نیاز کشور عزیزمان در جهت اشتغال فعال و کار آمد، تاکید بر مهارت آموزی است.

ما نگارش محتویات فصل های کتاب را بر این اصل و هدف متمرکز نموده به طوری که علاوه بر نگارش مهارت محور مطالب کتاب، و تمرینات عملی پایان فصل ها، یک واحد کار کامل را نیز در انتهای کتاب به پروژه های گرافیک رایان های، در قالب پنج که هریک از این گارگاه های گرافیک رایانه ای مشتمل بر تعداد زیادی پروژه های از Workshop ابتدا به اصول ساخت پروژه Workshop قبل آماده شده می باشد اختصاص داده ایم. در ابتدای هر مورد نظر پرداخته شده و سپس از هنرجو خواسته می شود به طراحی و بازسازی مجدد پروژه های آماده شده بپردازد . امیدواریم که از دانلود کتاب طراحی امور گرافیکی با رایانه لذت ببرید .

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : طراحی امور گرافیکی با رایانه

– نویسنده : محمدرضا محمدی

– تعداد صفحات : 432

– فرمت کتاب : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب طراحی امور گرافیکی با رایانه

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *