دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب ما الاغها !

کتاب ما الاغها نوشته عزیز نسین و ترجمۀ صمد بهرنگی می باشد . آه ، ما ! ما الاغها !… ما جماعت الاغها هم سابق بر این درست مثل جماعت آدمها حرف می زدیم . ما هم برای خودمان زبان به خصوصی … ما الاغهای عزیز نسین حکایت الاغی است که در حین چریدن بوی گرگی رو استشمام میکنه اما باور نمیکنه که گرگ باشه، صداش رو میشنوه اما بازم دوست …سخنی درباره ی عزیز نسین و قصه هایش : به سال ۱۹۱۵ در استانبول متولد شد .

در سال ۱۹۴۴ از ارتش کناره گیری کرد و به نویسندگی پرداخت . اکنون گذران زندگیش از راه نویسندگی است اما پیش از این روزنامه فروشی ، کتابفروشی ، عکاسی و حسابداری هم کرده است . به خاطر نوشته هایش بارها محکوم شد و به زندان افتاد . آثارش متعدد و متنوع است : رمان ، نمایشنامه ، شعر و قصه و در کشورهای آمریکا ، اتریش ، آلمان ، ایتالیا ، شوروی ، بلغارستان ، مجارستان ، چکسلواکی ، لهستان ، ارمنستان و یوگسلاوی ترجمه و منتشر شده است . اینک کتاب ما الاغها از این نویسنده تقدیم شما می شود . امیدواریم که از دانلود کتاب ما الاغها لذت ببرید .

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : ما الاغها

– نویسنده : عزیز نسین

– مترجم : صمد بهرنگی

– تعداد صفحات : 210

– فرمت کتاب : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب ما الاغها

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *