دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب مجموعه داستان دیوار

کتاب مجموعه داستان دیوار یکی از نوشته های هادی نعمتی می باشد . سكوتي در سياهي شب هاي انزوايم طنين انداخته است، سكوتي به وسعت تمام آرزوهايم، تمام آرزوهايي كه بر باد رفت و امروز جز كوهي از حسرت چيزي برايم باقي نمانده است، تا اين سكوت را با آن در هم شكنم و دنيايي از نو براي خودم بنا سازم. دنيايي كه ديگر در آن اسير سرنوشت و سياهي نباشم، دنيايي كه بتوانم در آن عاشقانه زندگي كنم، نفس بكشم، دوست داشته باشم و حركت كنم. اما امروز در اين گوشه تنها، بي حركت و غم زده نشسته ام، نفسم به درستي بالا نمي آيد، ديوارهاي اتاقم دودگرفته و سياه به نظر مي آيد و در پس اين ديوارها چيزي را نمي يابم .

سرم را بر ديوار مي گذارم تا شايد صدايي را از پس ديوار بشنوم اما هيچ صداي مفهومي به گوشم نمي رسد، تنها صداي جانوران كوچك كه آرام در لابه لاي ديوار مي لولند را درمي يابم و همهمه مبهم هزاران آدم كه در پشت اين ديوار فرياد مي زنند و مي خندند… و من تنهاتر از هميشه هستم، انگار نه انگار كه در ميان اين جمعيت زندگي مي كنم اما نه! من در ميان اين جمعيت نيستم، اگر در ميان اين جمعيت هستم پس اين ديوار مابين من و آنها چيست؟ نه! چه نسبتي مي تواند بين من و اين آدمها باشد، آنها به تمام معنا آدمند و من… آنها عاشق مي شوند، كار مي كنند، تفريح مي كنند و وقتي آشنايي را از دست مي دهند گريه هم مي كنند . امیدواریم که از دانلود کتاب مجموعه داستان دیوار لذت ببرید .

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : مجموعه داستان دیوار

– نویسنده : هادی نعمتی

– تعداد صفحات : 115

– فرمت کتاب : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب مجموعه داستان دیوار

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *