دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب وای فای لذیذ

کتاب وای فای لذیذ توسط ماهنامه شبکه تهیه و تنظیم شده است . امروزه در هر خانه‌ای یک مودم روتر بی‌سیم یافت می‌شود و همه اعضای خانه با گوشی‌های موبایل هوشمند، تبلت، نوت‌بوک و کامپیوترهای رومیزی به صورت وای‌فای از اینترنت استفاده می‌کنند. به همین دلیل، ترفندهای کار با وای‌فای مورد توجه و استقبال کاربران قرار دارد. ما برای راحتی خواننده‌ها، اقدام به جمع‌آوری و گردآوری مجموعه‌ای از بهترین مطالب آموزشی و کاربردی وای‌فای منتشر شده روی سایت شبکه کردیم. در این مجموعه، ۹ مطلب کاربردی به‌ روز و جذاب درباره وای‌فای می‌خوانید.

ده روش ساده افزایش سرعت شبکه های وای فای خانگی, شبکه وای فای شما به این ۵ دلیل کند است + راه حل, چگونه رمز وای فای خودمان را پیدا کنیم, شبکه وای فای خودتان را هک کنید! چگونه با روتر دوم شبکه وای فای قویتری بسازیم؟ چگونه بفهمیم یکی از همسایه ها به وای فای ما وصل شده است + راه حل, ۱۲ کاری که باید برای بهبود امنیت روتر بیسیم خانگی انجام دهید, چرا باید وای فای را آخر شب خاموش کنیم؟ قبل از دور انداختن روتر؛ این ترفندها را برای بهبود وای فای امتحان کنید! امیدواریم که از دانلود کتاب وای فای لذیذ نهایت استفاده را ببرید .

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : وای فای لذیذ

– نویسنده : ماهنامه شبکه

– تعداد صفحات : 55

– فرمت کتاب : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب وای فای لذیذ

  • 2 replies
    1. atii says:

      سلام خسته نباشید ببخشید برای یادگیری حرفه ای کامپیوتر برای شروع باید چیکار کنیم

      پاسخ دادن
      • محمدرضا says:

        سلام.برای یادگیری هرچه بهتر مبانی اولیه کامپیوتر بهتر هست فیلمها و کتابهای آموزشی ICDL را ببینید و مطالعه کنید سپس با توجه به علاقه به سمت فیلم های آموزشی و کتابهای یادگیری حرفه ای تر حرکت کنید.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *