دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

کنفرانس خبری Apple Press Conference 2016

Apple Press Conference 2016 جدیدترین کنفرانس خبری اپل در 7 سپتامبر 2016 می باشد . شرکت اپل هر ساله این مراسم را در شهر سان فرانسیسکو برگزار می کند و به طور خاص از آیفون های جدید خود رونمایی می کند . این احتمال که امسال مراسم با معرفی آیتم های جدید نسبت به سال های گذشته باشد زیاد است . دستگاهی که به احتمال زیاد در این مراسم از آن رونمایی خواهد شد iPhone 7 است که به عنوان محصول اصلی این مراسم می باشد . اما بسیاری انتظارات دیگر نیز می توان از این مراسم داشت . همانند معرفی ورژنی جدید از ساعت اپل و همچنین آپدیت سخت افزاری برای تمامی دیوایس های اپل . یکی از گمانه زنی هایی که امیدواریم امسال به حقیقت بپوندد بخش هدفون اپل است . امروزه تمامی گوشی ها از جک 3.5 استفاده می کنند که این ویژگی باعث شده تا افراد بتوانند از هدفون های مختلف بر روی دیوایس خود استفاده کنند . ولی شرکت اپل قصد دارد تا انقلابی به پا کرده و با حذف جک 3.5 میلیمتری نسل جدید هدفون های وایرلس را وارد صنعت کند . البته بسیاری از افراد ممکن است که از این ویژگی استقبال نکنند زیرا این کار باعث آن شده تا آنها از آدابتور خاصی استفاده می کنند . پیش بینی ها خبر از دو نسخه آیفون به نام های iPhone 7 و iPhone 7 Pluse می دهد همچنین نسخه های نهایی tvOS 10 , WatchOS 3 , iOS 10 و macOS Sierra به صورت کامل معرفی خواهد شد . بخش Mac این شرکت در حال تدارک یک آپدیت عظیم می باشد به همین دلیل باید به زودی شاهد نسخه جدید iMac و Macbook باشیم ولی نه در مراسم امشب زیرا اپل قصد دارد طی یک مراسم جداگانه از آنها رونمایی کند . در آخر نیز باید اعلام کنیم خبری از iPad جدید نبوده و باید یک سال دیگر منتظر اخبار جدید از آن باشیم .

کنفرانس خبری Apple Press Conference 2016 کنفرانس خبری Apple Press Conference 2016 کنفرانس خبری Apple Press Conference 2016

مشخصات مراسم Apple Press Conference 2016 :

– ژانر : مراسم

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2016

– زمان شروع مراسم : ساعت 21:30 به وقت ایران

– زبان پخش : انگلیسی

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : Apple

Apple Press Conference 2016