دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

آموزش استفاده از برنامه HandyPhotoSafe

آموزش استفاده از برنامه HandyPhotoSafe . برنامه HandyPhotoSafe  ابزاریست برای مخفی کردن عکس های خصوصی از دسترس و دید دیگران. زمانی که شما این برنامه را بر روی گوشی خود نصب میکنید و آن را برای اولین بار بر روی موبایل خود اجرا میکنید برنامه از شما در خواست معرفی یک رمز عبور میکند تا در دفعات بعدی شما را با این رمز شناسائی و اجازه استفاده از برنامه را به شما بدهد. پس از اینکه رمز عبور را صادر کردید برنامه از شما تکرار رمز را برای اطمینان از درستی رمز میخواهد،از این پس برای ورود به برنامه باید رمز مورد نظر را وارد کنید، پس از آنکه رمز را وارد کردید و از آنجائی که هنوز عکسی را وارد برنامه نکرده اید کلمه No Data بر روی صفحه وجود دارد،حال برای انتخاب عکس دکمه Options را انتخاب کنید و از گزینه های موجود در آن Add From Images را انتخاب کنید .
در قسمت بعدی برای مسیر عکس انتخابی 2 گزینه وجود دارد 1- مموری تلفن 2- مموری کارت که پس از اتخاب هر یک به قسمت عکس های خود در گالری رفته و پس از مشاهده عکس های خود عکس مورد نظر خود را انخاب میکنید،حال عکس شما از قسمت گالری حذف و به داخل برنامه انتقال داده شد و دیگر عکس شما از طریق گالری قابل مشاهده نمیباشد.
حال که عکس های خود را انتخاب کردید میتوانید در صفحه اصلی برنامه و از گزینه Options تغییراتی را در عکس و برنامه ایجاد نمود،
1- Open : عکس را به صورت واضح و بزرگ تماشا کنید.
2- Add From Images : عکس دیگری را انتخاب کنید.
3- Return To Images : خارج کردن عکس از برنامه و بازگشت آن به گالری.
4- Delete : حذف عکس
5- Settings : این قسمت دارای 2گزینه میباشد 1- Password که برای تغییر رمز ورودی برنامه میباشد و 2- Autolock After که به وسیله آن تعیین میکنید که برنامه پس از چه زمانی قفل شود.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *