دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

آموزش متحرک سازی متن و لوگو های سفارشی در After Effects

The Beginner’s Guide to Animating Custom GIFs یک دوره آموزشی ساده و سریع Adobe After Effects برای مبتدیان محض است.
هیچ تجربه‌ای نیاز نیست!
به شما نشان خواهیم داد چگونه از ابزار درون برنامه استفاده کنید، طراحی خود را به حرکت درآورید و یک GIF را در فوتوشاپ خروجی بگیرید تا بتوانید با دوستان به اشتراک بگذارید!
این دوره برای هر کسی که به طراحی حرکت علاقمند است مناسب است. شاید یک طراح گرافیک هستید و خواسته‌اید یکی از طرح‌هایتان را به یک انیمیشن تبدیل کنید و یا شاید هیچ وقت طراحی نکرده باشید ولی به انیمیشن علاقه داشته باشید؛ در هر صورت این دوره شما را در طراحی حرکت راه می‌اندازد.
اگر دوست دارید وارد دنیای طراحی حرکت شوید، این دوره پایه‌ی فوق‌العاده‌ای برای دیگر دوره‌های After Effects است.

طرح کلی دوره:

1. ساختن فایل‌های GIF سفارشی‌سازی شده: در این دوره، «جیک» همه‌ی آنچه را که لازم است بدانید تا بتوانید فایل‌های GIF خود را طراحی کرده و بسازید با جزییات شرح می‌دهد. با آموزش‌های قدم به قدم او، به حرکت درآوردن را به سرعت یاد خواهید گرفت.

2. ساخت کارهای خود: در این دوره تشویق خواهید شد تا GIF محرک خود را بسازید، شبیه آنچه تدریس خواهد شد و یا کاملاً متفاوت.

3. برپا کردن محیط کار خود: در این دوره یاد خواهید گرفت که «جیک» چگونه و چرا محیط After Effects را به شکل خاصی مرتب می‌کند تا بتوانید به درستی پروژه‌ی انیمیشن خود را شروع کنید. «جیک» به شما نشان خواهد داد چگونه فایل‌های Illustrator را وارد کنید و چگونه ترکیبی از لایه‌های مختلف را بسازید تا مطمئن باشید همیشه در راه درست حرکت می‌کنید.

4. به حرکت درآوردن لایه‌ها: بعد از تقسیم فایل خود به چند لایه، «جیک» توضیح می‌دهد چگونه می‌تواند هر شئ مستقل را حرکت دهد در حالی که طراحی پس‌زمینه‌اش قفل باقی بماند. او به شما نشان خواهد داد چگونه از انیمیشن فریم با فریم استفاده کنید تا فرآیند را ساده نگه‌داشته و انیمیشن شما روان باقی بماند.

5. کار با کلیدهای اصلی: کلید اصلی یک مجموعه از ارزش‌های ثبت شده در یک زمان خاص است. در این دوره یاد خواهید گرفت چگونه کلیدهای اصلی را ثبت کنید و از آن‌ها به درستی استفاده کنید تا بتوانید شئ مورد نظر خود را به بهترین شکل در فضا به حرکت درآورید.

6. شناختن ابزار در دسترس: «جیک» تمام ابزارهای موجود در After Effects را بررسی می‌کند و به شما نشان خواهد داد کی و چگونه از آن‌ها استفاده کنید. در پایان دوره درک کاملی از ابزارهای الکترونیکی خود خواهید داشت که به شما کمک می‌کند تا خلاقیت خود را بیشینه کرده و انیمیشن خود را روان‌تر کنید.

7. چرخاندن اشیاء در حال حرکت: یاد خواهید گرفت تا از کلیدهای اصلی برای چرخاندن اشیاء استفاده کنید تا حرکت آن‌ها طبیعی‌تر جلوه کند. «جیک» تمام مراحل را با جزییات دقیق توضیح خواهد داد تا با تسلط کامل بتوانید هر چرخش شئ را آسان و روان انجام دهید.

8. به حرکت درآوردن پس‌زمینه: «جیک» به شما خواهد گفت «لایه‌ی شکل» چیست و چه موقع باید از طرح ابتدایی به عنوان نقطه‌ی رفرنس استفاده کنید. همچنین یاد خواهید گرفت چگونه اشیاء جدید را به حرکت درآورید، ظاهر آن‌ها را در طول زمان تغییر دهید تا بیشترین تاثیر را ایجاد کنید.

9. ترکیب لایه‌ها: با نکته‌های «جیک» خواهید توانست چند لایه را با هم ترکیب کرده تا پیش سازه‌های جدیدی از طرح‌های موجود را ایجاد کرده تا افکت‌های انیمیشن روی آن‌ها اجرا کنید. همچنین با درس‌های «جیک» درک بهتری از ترفندهایی که می‌تواند چالش‌های معمول را آسان کند پیدا خواهید کرد.

10. ذخیره‌ی انیمیشن به عنوان GIF: «جیک» به شما یاد خواهد داد چگونه انیمیشن خود را در یک حلقه بیاندازید تا بعد از خروجی گرفتن نیز منسجم باقی بماند. او همچنین حقه‌هایی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت که کمک می‌کند تا فایل‌های GIF شما در هر برنامه‌ای همانگونه که طراحی شده‌اند حرکت کنند.

نام: The Beginner's Guide to Animating Custom GIFs
حجم فایل: 245 مگابایت
شرکت سازنده: skillshare
کیفیت: 720p
زیرنویس: ندارد
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: mp4
منتشر کننده: skillshare
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *