دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

ادغام و جداسازي اسناد PDF‌ با نرم افزار Simpo PDF Merge & Split v2.0

گاهي پيش مي آيد كه ما يك كتاب الكترونيكي چند صفحه اي داريم و بايد حتما آن را به چند قسمت تقسيم كنيم. اين كار دلايل مختلفي مي تواند داشته باشد ؛ حجم بالا مي تواند يكي از دلايل باشد. براي اين كه بتوانيم يك كتاب حجيم از نظر مطالب را به چند بخش مختلف تقسيم كرده و به راحتي مورد استفاده قرار دهيم لازم است كه از نرم افزارهاي خاصي بهره ببريم كه بتواند علاوه بر پشتيباني از فرمت PDF كار Split كردن را امكانپذير سازد.
در مقابل بخش بخش كردن ، به هم چسباندن چند فايل چند صفحه اي PDF هم براي ساخت يك كتاب الكترونيكي قرار داد كه Combine يا Merge نام دارد. اين كار هم دلايل مختلفي مي تواند داشته باشد. اما انجام اين كار تنها زماني فراهم مي شود كه براي مثال از نرم افزاري به نام Simpo PDF Merge & Split استفاده كنيم كه قادر است تا هر دو عمل را به آساني امكانپذير سازد. نرم افزار بسيار مفيد و سبك و ساده براي استفاده كه مي تواند در بسيار از موارد فوق العاده مفيد باشد.
اين امكان جالب با استفاده از اين نرم افزار زماني مفيدتر جلوه مي دهد كه براي مثال از ميان يك كتاب الكترونيكي 1000 صفحه اي بخواهيم تنها يك صفحه را جداكرده و مورد استفاده قرار دهيم يا اين كه يك صفحه از 1000 صفحه را از ميان آن ها جداكنيم تا كاربران ديگر آن را مشاهده نكنند. Simpo PDF Merge & Split به رراحتي نصب و قابل استفاده خواهد بود و براي اكثر كاربران هم مي تواند مفيد باشد پس پيشنهاد مي كنيم جديدترين نسخه از اين نرم افزار را دريافت كنيد.

قابليت هاي كليدي نرم افزار Simpo PDF Merge & Split v2.0 :
– امكان ادغام چند فايل PDF‌ به يك سند واحد
– امكان قسمت قسمت كردن يك سند به چند سند كوچك تر
– استفاده آسان از نرم افزار
– حجم مناسب و نصب سريع و آسان
– امكان جداكردن تنها يك صفحه از 1000 صفحه يك سند PDF
– قابليت كار كردن بخش هاي مختلف نرم افزار با شماره صفحه
– امكان جداسازي يا همان حذف يك صفحه مشخص از كل سند
– امنيت بسيار بالاي نرم افزار
– سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
– و …

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *